Ve stále se měnícím marketingovém prostředí mohou inovace, agilita a spotřebitelské postřehy vytvořit nebo zničit podnikání. Starší značky s dobře zavedenými jmény a vyzyvatelské značky musí zůstat stejně konkurenceschopné, aby si získaly a udržely věrné publikum.
Připojte se k Adweek na čtvrtý výroční summit značek Challenger, který je charakteristickým znakem série Brandweek, a poučte se od převratných a legendárních značek, které redefinují toto odvětví. Tento rok prozkoumáme osm klíčových témat od e-commerce po živý marketing, UX a další.
Témata:
- Jsi připojený? Aneb jak využít televizní a streamovací kanály k oslovení cílenějšího publika
 - Posilujte vnímání své značky
 - Chop se okamžiku, chop se svého příběhu
 - Značky pohánějící udržitelné změny
 - Od IRL přes IVL po Hybrid, co to všechno znamená pro značky?
 - A další
 
POŘADATEL: ADWEEKVíce informací
