Zúčastněte se tohoto setkání, kde se potkají precizní data s nejchytřejšími službami CTV. Zjistěte, jak poznatky první strany podporují přesné cílení, ostřejší strategie a skutečné výsledky.
Prozkoumejte, jak marketéři zvyšují úroveň svých strategií CTV využíváním obohacených dat první strany k vytváření inteligentnějších a akčnějších segmentů publika. Tato sekce se zabývá osvědčenými přístupy k optimalizaci dosahu a relevance a představuje poznatky společností Horizon Media, Univision a MRI-Simmons. Zjistěte, jak propojit informace o spotřebitelích s realizací kampaní a dosáhnout měřitelných výsledků.
Co se dozvíte od těchto lídrů v oboru:
- Zjistěte, jak mohou obohacená data první strany odemknout chytřejší a akčnější segmenty publika v CTV.
- Optimalizace dosahu a relevance – Objevte osvědčené strategie špičkových společností, jak vyvážit rozsah a přesnost pro navázání smysluplných spojení.
- Bridge Intelligence to Impact – Podívejte se, jak lze bezproblémově propojit poznatky o spotřebitelích s realizací kampaní a dosáhnout tak měřitelných, na výsledcích založených výsledků.
POŘADATEL: VABVíce informací