23/9 2025

WEBINÁŘ VAB: PŘESNOST V POHYBU ANEB JAK NA CHYTRÉ NALEZENÍ PUBLIKA S CTV

Zúčastněte se tohoto setkání, kde se potkají precizní data s nejchytřejšími službami CTV. Zjistěte, jak poznatky první strany podporují přesné cílení, ostřejší strategie a skutečné výsledky.

Prozkoumejte, jak marketéři zvyšují úroveň svých strategií CTV využíváním obohacených dat první strany k vytváření inteligentnějších a akčnějších segmentů publika. Tato sekce se zabývá osvědčenými přístupy k optimalizaci dosahu a relevance a představuje poznatky společností Horizon Media, Univision a MRI-Simmons. Zjistěte, jak propojit informace o spotřebitelích s realizací kampaní a dosáhnout měřitelných výsledků.

Co se dozvíte od těchto lídrů v oboru:

  • Zjistěte, jak mohou obohacená data první strany odemknout chytřejší a akčnější segmenty publika v CTV.
  • Optimalizace dosahu a relevance – Objevte osvědčené strategie špičkových společností, jak vyvážit rozsah a přesnost pro navázání smysluplných spojení.
  • Bridge Intelligence to Impact – Podívejte se, jak lze bezproblémově propojit poznatky o spotřebitelích s realizací kampaní a dosáhnout tak měřitelných, na výsledcích založených výsledků.
Kategorie: ..ONLINE WEBINÁŘ, ..UDÁLOST

POŘADATEL: VABVíce informací