1/1
8 BEST PRACTICES FOR DRIVING BUSINESS SUCCESS WITH YOUR STREAMING VIDEO CAMPAIGNS

Webinář o tom, jak používat streamované video k dosažení klíčových obchodních cílů nebo plnění ukazatelů výkonu, jako je povědomí o značce, návštěvnost webu a o tom, jaký je jejich vliv  na prodeje.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: VAB

23/5
VAB CONVERGENT TV WEEK

Za posledních několik let se definice televize roztříštila a diváci plynule sledovali lineární televizi a streamovali programy na rostoucím počtu platforem. Pro obchodníky, kteří se snaží zachytit zapojení diváků v takto roztříštěném prostředí, znamená taková realita skvělou příležitost.  Abychom pomohli porozumět trendům, které utvářejí růst konvergentní televize, a také příležitostem, které s tím souvisí, vytvořili jsme VAB Convergent TV Week . V průběhu… Pokračovat ve čtení VAB CONVERGENT TV WEEK


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: VAB

21/6
VAB INSIGHT POUŽITÍ DAT K CÍLENÍ A KVANTIFIKACI PUBLIKA A KAMPANÍ

Série webinářů od VAB přináší vhled do inovací.  Dnešní téma je: Síla platformy: Použití dat ACR k cílení a kvantifikaci publika a kampaní (30minutový webinář) Úterý 21. června 2022 ve 20:00 SELČ


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: VAB

24/6
VAB MEASUREMENT INNOVATION SERIES Q2 – THE POWER OF CONNECTED TV ADVERTISING

Na tomto webináři se dozvíte, jak společnost MarketCast použila svá inovativní řešení pro měření CTV / Smart TV a marketingovou atribuci, aby propojila diváky vystavené CTV reklamám finanční značky s těmi, kdo konvertovali prostřednictvím jejího webu. Výsledky ukazují, jakou sílu má CTV při oslovování mladšího demografického publika ve vysoce konkurenční kategorii finančních služeb, a to… Pokračovat ve čtení VAB MEASUREMENT INNOVATION SERIES Q2 – THE POWER OF CONNECTED TV ADVERTISING


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: JUNE 24) WEBINAR - THE POWER OF CONNECTED TV ADVERTISING, MEASUREMENT INNOVATION SERIES Q2 (FRIDAY, VAB

1/1
VAB INSPIRE: JAK TV POMÁHÁ ZNAČKÁM RŮST

Webinář ze série VAB INSPIRE ukáže, jak lze TV zahrnout do marketingového plánu a jak ji využít k efektivnímu plnění marketingových cílů.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: VAB

14/11
VAB: WHY A ‚ONE AUDIENCE‘ STRATEGY IS NOW AN ADVANCED ADVERTISING IMPERATIVE

Televizní reklama prochází zásadními změnami a v posledních letech se výrazně proměnily prakticky všechny prvky procesu tvorby televizní strategie, od plánování až po měření. Mediální odvětví se potýká s mnoha otázkami týkajícími se standardů měření i témat jako je kreativa a faktory, které ovlivňují výsledky kampaní. 


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: VAB