25/4 2024

KANTAR’S CREATIVE EFFECTIVENESS AWARDS

Víme, že oceněné reklamy v soutěži Kantar’s Creative Effectiveness Awards skutečně navázaly kontakt se spotřebiteli. Jak? Protože je hodnotí spotřebitelé. Jedná se o jediná takto hodnocená ocenění, což znamená, že můžeme vyhodnotit, co skutečně zasáhne.

Naše ceny Creative Effectiveness Awards byly zavedeny před pěti lety, a proto chceme, aby byl letošní ročník ještě o něco výjimečnější. V tomto ročníku poprvé udělujeme novou kategorii reklam vyhodnocených pomocí LINK AI, našeho řešení pro testování reklam pomocí umělé inteligence. A podíváme se napříč širokým spektrem reklam, které zvítězily v roce 2024, a také na některé vlastnosti vítězných reklam z předchozích let.

Víte, jak předurčit více lidí ke spojení s vaší značkou? Vítězové soutěže Creative Effectiveness Awards společnosti Kantar pronikají do tohoto spojení díky o 14 % vyššímu využití výrazné hudby, o 10 % emotivnějším sdělením a dalším faktorům.

Připojte se k našemu webináři ve čtvrtek 25. dubna, abyste se dozvěděli o nejnovějších vítězích všech reklam zkoumaných ve společnosti Kantar v roce 2023 a zjistili, jak může vaše značka navázat silné a efektivní kreativní spojení se spotřebiteli.

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: KantarVíce informací