24/5 2022

THE STATE OF THE ATTENTION ECONOMY

Screenforce Netherlands a VIA Belgium pořádají webinář The State of the Attention Economy s hlavními řečníky Karen Nelson-Field a Florianem Passlickem.

Karen vysvětlí, jak mohou značky využít pozornost k lepšímu měření své online reklamy a k lepší organizaci svého digitálního ekosystému. Florian představí výsledky průzkumu Track Success Survey, který měří chování diváků v přirozeném domácím prostředí.

Nakonec proběhne diskuse s Michelem van der Voortem (ředitel Screenforce), Timem van Doorslaerem (VIA Belgium), Michaelem Willemsem (ředitel strategie a plánování Dentsu).  Nejdůležitější otázka pro diskusi zní: Požadují dnes inzerenti od své mediální agentury, aby jako KPI zahrnula pozornost věnovanou reklamě?

Datum webináře: úterý 24. května
Čas: 10:00 – 11:00
Účast je zdarma

Zaregistrujte se zde .

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: Screenforce.de

Řečník: Karen Nelson-FieldVíce informací