8/3
SCREENFORCE.DE: ZNAČKY A PODNIKÁNÍ – CO BUDE DŮLEŽITÉ V ROCE 2022?

Od našich německých kolegů přinášíme tip na událost v rámci bloku témat „Brands & Business: Co bude důležité v roce 2022!“ V živém přenosu s chatem se bude panel odborníků zabývat následujícími otázkami: Jak se spotřebitelé chovají v začínajícím třetím roce pandemie? O co konkrétně jde u nových „Glamour Greens“? Jakou roli vlastně hrají emoce, pokud jde o upevňování vzpomínek na… Pokračovat ve čtení SCREENFORCE.DE: ZNAČKY A PODNIKÁNÍ – CO BUDE DŮLEŽITÉ V ROCE 2022? Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de

5/4
SCREENFORCE.DE: ACADEMY – BOOST YOUR MEDIA KNOWLEDGE

Cyklus přednášek z aktuálními tématy z mediálního prostředí, určený pro mladé profesionály a mladé marketéry, a také studenty v oboru médií, marketingu, žurnalistiky a komunikace. Odborníci z předních německých marketingových společností  , a také externí řečníci sdílejí zábavnou a interaktivní formou praktické poznatky z oboru Total Videa. Profesionální, na praxi orientované vzdělávání je A&O v… Pokračovat ve čtení SCREENFORCE.DE: ACADEMY – BOOST YOUR MEDIA KNOWLEDGE Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de

24/5
SCREENFORCE DAY 2022

Jako každý rok na vás čekají vzrušující prezentace o televizi a světě pohyblivých obrázků. Tentokrát ale živě na pódiu a s lahodným brunchem pro networking s profesionály z oboru. KDY: 24. května 2022 od 8:15 do 12:00 (následně oběd, buffet style) KDE: Kongresshaus Zurich, Claridenstrasse 1, 8002 Curych Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de

24/5
THE STATE OF THE ATTENTION ECONOMY

Screenforce Netherlands a VIA Belgium pořádají webinář The State of the Attention Economy s hlavními řečníky Karen Nelson-Field a Florianem Passlickem. Karen vysvětlí, jak mohou značky využít pozornost k lepšímu měření své online reklamy a k lepší organizaci svého digitálního ekosystému. Florian představí výsledky průzkumu Track Success Survey, který měří chování diváků v přirozeném domácím prostředí. Nakonec proběhne diskuse s Michelem van… Pokračovat ve čtení THE STATE OF THE ATTENTION ECONOMY Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de
Řečník: Karen Nelson-Field

27/10
SCREENFORCE FORUM: MARKETING V GLOBÁLNÍ KRIZI

Nálada spotřebitelů v Německu zůstává napjatá. Jaké jsou prognózy na nejbližší měsíce a pro mnoho inzerentů tak důležité předvánoční období? Jaká doporučení k akci z toho lze odvodit pro komunikaci značky? A vůbec: Jak to může vypadat v praxi? Napoví online webinář německého Screenforce. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de

22/3
SCREENFORCE EXPERTEN FORUM

Dirk Ziems, Stefan Schönherr a Laura Graf budou diskutovat s Malte Hildebrandtem v živém přenosu 22. března 2023 o tom, jak se měří pozornost, jak ji lze smysluplně začlenit do mediálního plánování a proč vizuální pozornost není všechno. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de
Řečník: Laura Graf, Malte Hildebrandt, Stefan Schönherr

17/10
SCREENFORCE AKADEMIE

Screenforce akademie přináší exkluzivní poznatky ze zákulisí mediálního prostředí. Odborníci z předních německých společností zabývajících se total video marketingem i externí řečníci poskytují poznatky z praxe, to vše zábavně, přístupně a interaktivně.  Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de

13/3
SCREENFORCE EXPERTENFORUM

Tato online edice ScreenForce EXPERTEN FORUM bude zaostřena na mediální demokracii a svobodu projevu: Jak mohou značky převzít odpovědnost! Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Screenforce.de