11/10 2022

BUDOUCNOST CTV: PROČ JE ROK 2023 PRO ZNAČKY VÝZVOU

Odvětví CTV zaznamenalo v posledním roce obrovský vývoj a nyní je každá streamovací služba připravena být plně měřitelnou reklamní platformou.

Rok 2023 zahájí novou éru televize, která se nepodobá ničemu, co jsme dosud viděli. Pro inzerenty bude nevyužití výhod CTV znamenat konkurenční nevýhodu.

Připojte se k Alexe Tierney, ředitelce MNTN, která podrobně popisuje dosud největší změny v oblasti CTV a bude sdílet zajímavé postřehy pro orientaci v měnícím se prostředí. Poodhalí také strategie pro implementaci CTV do brand plánů na příští rok, upozorní na potenciální silné stránky a úskalí nových nabídek hlavních streamovacích služeb. Čeká vás také její názor na to,  kam bude CTV mířit v příštím roce (a dále).

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: Ad AgeVíce informací