10/11
AD AGE NEXT: STREAMING

Dne 10. listopadu pořádá Ad Age konferenci o stavu streamovacího průmyslu. Ve světě digitální zábavy se odehrává příval stále nových a nových změn, protože na konkurenční trh streamování vstupuje stále více platforem a značek. Akce se zaměří nejen na to, kam trh směřuje. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

11/10
BUDOUCNOST CTV: PROČ JE ROK 2023 PRO ZNAČKY VÝZVOU

Odvětví CTV zaznamenalo v posledním roce obrovský vývoj a nyní je každá streamovací služba připravena být plně měřitelnou reklamní platformou. Rok 2023 zahájí novou éru televize, která se nepodobá ničemu, co jsme dosud viděli. Pro inzerenty bude nevyužití výhod CTV znamenat konkurenční nevýhodu. Připojte se k Alexe Tierney, ředitelce MNTN, která podrobně popisuje dosud největší… Pokračovat ve čtení BUDOUCNOST CTV: PROČ JE ROK 2023 PRO ZNAČKY VÝZVOU Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

1/1
AD AGE WEBINAR: HOW MEDIA BUSINESSES CAN BREAK DOWN DATA SILOS TO DELIVER IMPACTFUL CUSTOMER EXPERIENCES

Značky čím dál více soutěží o pozornost spotřebitelů. Mediální podniky proto musí proaktivně poskytovat poutavé zákaznické zkušenosti, aby přilákaly, udržely a rozšiřovaly své publikum. V důsledku nedostatečných informací o zákaznících však často dochází k plýtváním marketingovými zdroji. Jak tomu předcházet? Více informací


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age

7/12
AD AGE NEXT – FUTURE OF MARKETING

Ekonomické úzkosti a situace posledních měsíců mění způsob, jakým musí společnosti přistupovat k marketingovému mixu. Ad Age Next: CMO přinesou tipy na to, jaké strategie povedou značky tak, aby byly co nejlépe připraveny na nový rok.  Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

15/3
BRAND LOVE: JAK ŘÍDIT CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PROSTŘEDNICTVÍM VĚRNOSTI PRODUKTU

V tomto webináři se spojí platforma Fetch a General Mills a prozkoumají, jak používání motivovaných nabídek poskytuje působivé zisky, které jsou základem vašeho věrnostního programu. Dozvíte se, jak General Mills vybudovala svůj klub Good Rewards. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

4/4
AD AGE: CREATOR SUMMIT

Konference Ad Age Creator Summit je určena kreativcům, stratégům a marketingovým manažerům, kteří chtějí zefektivnit svou práci, přilákat nové talenty, partnerství a pochopit, jak se lépe spojit s publikem. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

1/1
AD AGE: THE STATE OF TV ADVERTISING

Ad Age's State of TV Advertising je událost, které se musí zúčastnit ti, kdo chtějí pochopit, jak změny v televizním průmyslu ovlivní jejich rozhodnutí. Více informací


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age

8/11
AD AGE BUSINESS OF BRANDS

AdAge pravidelně přináší inspirace a novinky z oblasti řízení značek. Tentokrát na téma: jak se mění podnikání se značkami a jakou roli v něm hraje marketing. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

6/3
AD AGE GEN Z SUMMIT

Na Ad Age Gen Z Summitu zjistíte, co ovlivňuje chování a nákupní rozhodování generace Z, narozené v letech 1997-2012. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

6/2
AD AGE SUPER BOWL PLAYBOOK: THE STRATEGIES BEHIND THE 2024 COMMERCIALS

Ad Age odhalí, co bude nejdiskutovanějšími reklamami Big Game, a dá nahlédnout do procesu tvorby těchto kampaní s vedoucími představiteli jejich značek. Více informací


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Ad Age

21/5
TV AND STREAMING SUMMIT NEW YORK

TV a streaming summit přináší každoročně přehled o tom, co letos ovlivní nákup a prodej televizního vysílání a streamování! Více informací


Kategorie: KONFERENCE
POŘADATEL: Ad Age

1/1
FROM HYPE TO REALITY: THE FUTURE OF AI IN MARKETING

AI změnila marketingové prostředí. Připojte se k tomuto webináři, abyste získali představu o roli AI v moderním marketingu i o tom, kam se může AI ubírat. Více informací


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Ad Age