15/3 2023

BRAND LOVE: JAK ŘÍDIT CHOVÁNÍ SPOTŘEBITELŮ PROSTŘEDNICTVÍM VĚRNOSTI PRODUKTU

Budování lásky ke značce nebylo nikdy důležitější. Na silně konkurenčním trhu musí značky aktivně vyhledávat příležitosti k navázání spojení se spotřebiteli. A tato spojení by měly být relevantní a osobní. Odpovědí může být věrnostní program, který však po pandemii získal naprosto jiné vnímání i účely.

V tomto webináři se spojí platforma Fetch a General Mills a prozkoumají, jak používání motivovaných nabídek poskytuje působivé zisky, které jsou základem vašeho věrnostního programu. Dozvíte se, jak General Mills vybudovala svůj klub Good Rewards, jak oslovila milion členů a jak získala další spotřebitele pomocí personalizovaných odměn, které nejlépe vyhovují jejich potřebám.

Mezi další věci s sebou bude patřit:

  • Jak co nejefektivněji optimalizovat věrnostní programy, aby vyhovovaly potřebám zákazníků.
  • Proč holistické chápání chování spotřebitelů umožňuje týmům rychle a efektivně jednat na základě poznatků.
  • Způsoby, jak co nejsilněji oslovit spotřebitele, přináší dlouhodobou hodnotu.
  • Toto webové vysílání demonstruje působivý dopad na konečný výsledek poskytování přístupu spotřebitelům k bezplatným odměnám při každém nákupu, který udělají.
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: Ad AgeVíce informací