TELEVIZE JE LÍDR MEDIÁLNÍHO TRHU

  • Nabízí bezkonkurenční reach napříč cílovými skupinami
    Nabízí bezkonkurenční reach napříč cílovými skupinami
  • Umí vyvolat rychlou odezvu
    Umí vyvolat rychlou odezvu
  • Zajišťuje vysokou návratnost investic
    Zajišťuje vysokou návratnost investic
  • Dodává špičkovou kvalitu videoobsahu
    Dodává špičkovou kvalitu videoobsahu
  • Je klíčová pro dlouhodobý úspěch značky
    Je klíčová pro dlouhodobý úspěch značky
  • Je důvěryhodná
    Je důvěryhodná
  • Vytváří silné emoce
    Vytváří silné emoce
  • Poskytuje bezpečné prostředí pro brandovou komunikaci
    Poskytuje bezpečné prostředí pro brandovou komunikaci
  • Inspiruje a drží krok s digitálním věkem
    Inspiruje a drží krok s digitálním věkem
  • Pokrývá všechna témata a žánry
    Pokrývá všechna témata a žánry

MÝTY A FAKTA O TV

PŘEČTĚTE SI K TÉMATU

MÝTY VERSUS REALITA: PRAVDA O TELEVIZI A TELEVIZNÍ REKLAMĚ

18. 4. 2024

Televize i v dnešní době oslovuje velké množství diváků, vzbuzuje emoce, nabízí nejvyšší efektivitu a návratnost investic, maximální pozornost i důvěru. Nejen proto zůstává vysoce efektivním, důležitým a leckdy i klíčovým prvkem média mixu.

TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO

14. 4. 2024

Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.

TELEVIZNÍ REKLAMA NENÍ DRAHÁ. NABÍZÍ VYSOKOU NÁVRATNOST INVESTIC A MOHOU SI JI DOVOLIT I MENŠÍ FIRMY

21. 3. 2024

Je velmi důležité, aby marketéři televizi jako mediální kanál na jedné straně nepodceňovali – a na druhé straně se jí nebáli. Cena reklamy v televizi závisí na širokém spektru faktorů a není vždy nutno vynakládat závratné částky.

TELEVIZE MÁ NEJVYŠŠÍ DŮVĚRU A POZORNOST. DÍKY TĚMTO FAKTORŮM JE VÝKONNĚJŠÍ NEŽ JINÁ MÉDIA

14. 3. 2024

Za stojí pevnou pozicí televize jako reklamního média stojí důvěryhodnost a schopnost televizní reklamy získat a udržet pozornost publika.

TELEVIZNÍ REKLAMA A PROPAGACE NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH JSOU DVA RŮZNÉ SVĚTY, KTERÉ LZE SNADNO PROPOJIT

7. 3. 2024

Někdejší mýtus, že si inzerenti vystačí se sociálními sítěmi, byl dávno vyvrácen. Televizní reklama má totiž své nesporné výhody, které žádné jiné médium nenabízí. A proto je nad slunce zřejmé, že ideálním způsobem, jak z reklamy vytěžit maximum, je zařadit do plánu reklamy oba kanály.

TELEVIZE JE TU PRO KAŽDOU GENERACI, BYŤ JI KONZUMUJE KAŽDÁ JINÝM ZPŮSOBEM

29. 2. 2024

Dosah lineární televize se neomezuje jen na starší spotřebitele. Data ukazují, že i mladí lidé stále sledují kvalitní televizní obsah.

TELEVIZE MÁ JAKO MÉDIUM BUDOUCNOST. NOVÁ DATA VYVRACEJÍ MÝTY O TELEVIZI I TELEVIZNÍ REKLAMĚ

22. 2. 2024

Díky své efektivitě, obrovskému zásahu širokého publika i dalším výhodám je zřejmé, že reklama v televizi má pro značky i v digitální době obrovský smysl. V sérii článků vysvětlíme, proč je načase razantně se vypořádat s mýty, které kolem televize a televizní reklamy panují.