27/2 2024

JAK VYUŽÍT CTV V MARKETINGU

Společnostmi MNTN a SmartBrief přináši pohled na vzestup CTV v marketingu.

Díky svým možnostem přesného cílení a nákladově efektivním kampaním nabízí propojená televizní reklama přesvědčivou alternativu k tradičním reklamním kanálům. V kombinaci s pokroky v programové technologii a nástroji založenými na umělé inteligenci tak nabízí CTV pro marketéry nové příležitosti, jak navázat kontakt s cílovou skupinou a dosáhnout skvělých výsledků kampaní.

Abyste si udrželi konkurenceschopnost v oblasti digitální reklamy, je velmi důležité držet krok s nejnovějšími trendy a technologiemi.

Odborníci z oboru prozkoumají:

– Které trendy programatické televize byste měli poznat a pochopit ty nejslibnější.
– Jak integrovat televizní vysílání s dalšími marketingovými strategiemi
– Výhody a výzvy CTV

Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: MNTN, SmartBriefVíce informací