15 - 17/2 2023

ANA MEDIA CONFERENCE

Seismické změny, ke kterým došlo v posledních třech letech v oblasti technologií, platforem, distribuce obsahu a chování publika, změnily způsob, jakým spotřebitelé pracují, nakupují, zapojují se a komunikují, a donutily marketéry přehodnotit a nově rozvrhnout své strategie kontaktu se spotřebiteli.

ANA a její členové stojí v čele řešení nejpalčivějších mediálních témat a otázek v oboru, včetně CTV, maloobchodních mediálních sítí, měření napříč médii, různorodých mediálních investic, transparentnosti, reklamních podvodů, ochrany soukromí, znehodnocování souborů cookie, her, in-housingu, měření pozornosti, udržitelnosti médií, metaverse a mnoha dalších.

Konference ANA Media 2023, kterou pořádá A+E Networks, je předním fórem, kde se diskutuje o nejnaléhavějších mediálních problémech, včetně dat a soukromí, měření, diverzity dodavatelů, transparentnosti, CTV a dalších. Za posledních 10 let se tato konference stala jednou z klíčových událostí v tomto odvětví, která v roce 2015 prolomila příběh o transparentnosti médií a spojila vedoucí představitele reklamy, aby se vypořádali s nejnovějšími trendy a největšími výzvami v tomto odvětví.

Kategorie: KONFERENCE

POŘADATEL: A+E NetworksVíce informací