3/10 2022

ADWEEK WEBINAR: ENGAGE CTV VIEWERS WITH KILLER CREATIVE: UNDERSTAND AUDIENCES TO OPTIMIZE PERFORMANCE

S tím, jak se mladší diváci nemohou nabažit streamovacích služeb, má televize připojená k internetu (CTV) konečně svůj moment slávy.

Inzerenti začínají přesouvat své rozpočty od lineární TV k CTV. Objevuje se ale mnoho otázek o chování publika, které zůstávají nezodpovězeny. Co například odlišuje diváky CTV od lineárního televizního publika a jaký druh reklamní kreativy funguje nejlépe?

Připojte se k Tomovi Weissovi z MarketCast a Gerardu Broussardovi z Pre-Mediated Media, kteří se podělí o exkluzivní postřehy z nové zprávy zaměřené na kreativní stránku CTV reklamy. Dozvíte se: 

  • Typy značek a reklamních kreativ, které nejlépe rezonují s publikem CTV
  • Jakou nastavit reklamní strategii
  • Data a nástroje, které inzerenti využívající CTV používají k optimalizaci plánování reklam 
Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ

POŘADATEL: ADWEEKVíce informací