MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

V dnešní době trávíme s médii téměř 7 hodin denně. Televize si mezi nimi drží výsadní postavení a je se 44 %  nejsledovanějším médiem. Televize oslovuje diváky všech věkových skupin. Průměrný divák z cílové skupiny 15+ sleduje televizi více jak 3 a půl hodiny denně. V době pandemie čas trávený před televizní obrazovkou dokonce vzrostl.

OBLIBA TELEVIZE DLOUHODOBĚ NEKLESÁ

Ve společnosti médií tráví Češi takřka 7 hodin denně. Televize je se 44 % stále nejsledovanějším médiem. A nic na tom nemění ani nástup digitálních médií a rostoucí dosah internetu. Vliv pandemie čas trávený u televize navýšil.

PŘEČTĚTE SI K TÉMATU



TELEVIZE MÁ STÁLE NEJVYŠŠÍ SLEDOVANOST. VELKÁ TELEVIZNÍ OBRAZOVKA MÁ PRO DIVÁKY SVÉ NEPOPIRATELNÉ KOUZLO

14. 4. 2024

Čísla hovoří jasně. Neporazitelnou královnou domácí zábavy je stále televize. Moderní technologie jsou sice zajímavé, ale televizi z trůnu nesesadily. Proč? Přečtěte si v našem shrnutí, jaká esa má dnešní televize v rukávu.

NA ŠTĚDRÝ DEN ZAPÍNÁ TELEVIZI PŘES OSM MILIONŮ ČECHŮ

22. 12. 2023

Sledování televize je hlavní mediální vánoční aktivitou Čechů. Doba sledovanosti televize na Štědrý den je o 2,5 hodiny delší, než je běžný průměr. Češi mají vánoční svátky spojené se sledováním televize, ať už jde o vánoční pohádky nebo klasiky z české a česko-slovenské kinematografie. „Televizi si během tří vánočních svátků, tedy na Štědrý den, Boží… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

LOKÁLNÍ I NOVÉ VOD SLUŽBY SRÁŽEJÍ PODÍL NETFLIXU I YOUTUBE

16. 5. 2023

Netflix i YouTube mají stále na evropském trhu video služeb nejvyšší podíl, s příchodem nových a i lokálních platforem se ale postupně snižuje. Podíl Netflixu a společnosti Alphabet, která provozuje také videoplatformu YouTube, zůstává dál na evropském trhu OTT služeb (over the top, služby doučované přímo příjemcům přes internet) nejvyšší, za posledních pět let se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

MOBILNÍ TELEVIZE V ROZKVĚTU – VYUŽITÍ ZKUŠENOSTÍ ZE SOCIÁLNÍCH SÍTÍ

24. 4. 2023

S nárůstem mobilních zařízení by se provozovatelé televizního vysílání měli více zaměřit na obsah a technologie, které mohou diváky provázet napříč obrazovkami. Doba sledování audiovizuálního obsahu stále roste. Nedávná publikace sdružení soukromých médií Vaunet ukazuje, že podíl audio a audiovizuálního obsahu na celkovém mediálním čase (u lidí od 14 let) v Německu vzrostl v roce… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

STUDIE UK: DIVÁCI SLEDUJÍ 17 MINUT REKLAM DENNĚ, 83 % Z NICH SLEDUJE TELEVIZNÍ VYSÍLÁNÍ.

21. 3. 2023

Přehled mediálních trendů, vydávaný pravidelně britskou společností Thinkbox ukazuje, že v loňském roce strávili diváci ve Velké Británii sledováním videoreklamy 17,1 minuty denně. Fakta dále odhalila, že: Na vysílací společnosti připadalo více než 80 % veškeré videoreklamy, zatímco služby SVOD zaujímaly méně než 2 %. Nejoblíbenějšími kategoriemi videí sledovanými na zařízeních SVOD byly dramatické pořady a… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

ČAS STRÁVENÝ S MÉDII SE ZA PĚT LET ZVÝŠIL DÍKY ONLINU I PODCASTŮM

16. 3. 2023

Téměř o čtvrtinu narostl za posledních pět let průměrný denní čas strávený s médií, ukazuje nová zpráva od GWI. Nejvíce času věnují uživatelé na celém světě sledování sociálních médií a lineární televizi. Čas strávený s médii se za posledních pět let zvýšil téměř o čtvrtinu. Ukazuje to nová zpráva Globální mediální krajina od GWI, která… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST SE LONI VRÁTILA NA ÚROVEŇ PŘED PANDEMIÍ

16. 2. 2023

Čeští diváci strávili loni před obrazovkou každý den v průměru 3 hodiny a 25 minut. Bylo to téměř stejně jako před nástupem pandemie covid-19. Průměrná denní doba televizní sledovanosti (ATS) se v roce 2022 vrátila v Česku na úroveň z doby před pandemií covid-19. Ukazuje to srovnání zastupitelství Atmedia, které na českém trhu vychází z… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST NA ŠTĚDRÝ DEN? VÝRAZNĚ PŘEKRAČUJE CELOROČNÍ PRŮMĚR

15. 12. 2022

Češi 24. prosince tráví sledováním televize přes 6 hodin a Štědrý den patří s železnou pravidelností ke dnům s vůbec nejvyšší sledovaností v roce. Podle průzkumu společnosti Atmedia si v posledních třech letech televizor na Štědrý den zapnulo v průměru 82 % diváků ve věku od 4 let. A jejím sledováním trávili v průměru přes… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

STUDIE UK: PROPAST MEZI PŘEDSTAVAMI EXPERTŮ O MEDIÁLNÍCH NÁVYCÍCH A SKUTEČNOSTÍ SE ZMENŠUJE

12. 10. 2022

I když se propast zmenšuje, výzkum ukazuje, že stále existují velké rozdíly mezi spotřebou médií a tím, jak ji vnímají odborníci, což zdůrazňuje potřebu orientace na trh. Rozdíl mezi tím, jak si mediální experti představují spotřebu médií, a skutečností se zlepšuje, ale stále existují některé velké rozdíly, zejména na novějších platformách a u starších generací,… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

STUDIE UK: NEJVĚTŠÍ PODÍL ČASU STRÁVENÉHO V MÉDIÍCH PŘIPADÁ NA „SLEDOVÁNÍ“

23. 9. 2022

IPA TouchPoints nabízí skvělý přehled o dnešní spotřebě médií. Údaje jsou čerpány z reprezentativního vzorku více než 6 000 dospělých ve věku 15+ žijících ve Velké Británii. Každá osoba si prostřednictvím svého mobilního telefonu vede deník, v němž si po dobu jednoho týdne každou půlhodinu podrobně zaznamenává své aktivity. V přiloženém grafu TouchPoints rozdělují využívání médií… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

MARKETÉŘI BY MĚLI VĚNOVAT VĚTŠÍ POZORNOST POZORNOSTI

6. 9. 2022

Existuje řada důkazů, že delší čas strávený u reklamy zvyšuje zapamatování značky a její výběr, takže ignorujte tvrzení Byrona Sharpa, že byste neměli platit za větší pozornost. Kolem pozornosti se díky profesoru Byronu Sharpovi rozvíjí zajímavá debata. Před několika týdny Sharp promluvil za Ehrenberg-Bassův institut v Sydney. Na konferenci Mi3-LinkedIn B2B Next přednesl své obvyklé,… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

COVIDOVÁ PANDEMIE ZMĚNILA NÁVYKY ČESKÝCH TELEVIZNÍCH DIVÁKŮ A NAUČILA JE POUŽÍVAT NOVÉ TECHNOLOGIE

10. 7. 2022

Během let 2020 a 2021 podle dat měření televizní sledovanosti ATO- Nielsen Admosphere významně vzrostla sledovanost českých televizí. Dění kolem pandemie i samotná proticovidová opatření přinesla zejména vyšší zájem o zpravodajství a pořady určené dětem. Zároveň diváci začali více využívat možnosti zpětného zhlédnutí pořadů a další nové technologie. Jak pandemie covid-19 ovlivnila návyky českých televizních diváků bylo tématem prezentace Terezy… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

VOYO NECÍLÍ NA MLADÉ; JDE NÁM HLAVNĚ O RODINY, ŘÍKÁ DANIEL GRUNT

20. 4. 2022

Videoslužba Voyo od televize Nova má za sebou mimořádně úspěšný rok. Na začátku roku 2021 oznámila ambiciózní plán získat do pěti let milion zákazníků. V té době jich měla v České republice a na Slovensku pouze okolo 60 tisíc. Svůj roční cíl překonalo už na podzim a nyní se počet uživatelů pohybuje za hranicí 350 tisíc. To je mimochodem… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

ČAS STRÁVENÝ PŘED TV LONI PŘEKROČIL 4 HODINY, BYL NEJVYŠŠÍ ZA 25 LET

22. 2. 2022

Nárůst televizní sledovanosti v prvním roce pandemie se přelil i do roku 2021. Čas strávený před televizní obrazovkou poprvé překročil hranici čtyř hodin denně.

NETFLIX SI NAVZDORY KONKURENCI UDRŽUJE DOMINANTNÍ POSTAVENÍ MEZI STREAMOVACÍMI SLUŽBAMI

3. 1. 2022

Prognózy ohledně streamovacích platforem nemusí být vždy nejspolehlivější. Možná bychom se tak měli spíše podívat do nedávné minulosti. Koncem roku 2019 odstartovaly služby Disney+ a Apple TV – rychle je následovaly HBO Max společnosti WarnerMedia, Peacock společnosti NBCUniversal, Paramount+ společnosti ViacomCBS a Discovery+ kanálu Discovery. Vrhly se bezhlavě do světa prémiových streamovacích služeb, aby se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TV SI BĚHEM VÁNOC PUSTÍ AŽ 9 MIL. ČECHŮ, VÍTĚZÍ POHÁDKY

22. 12. 2021

Doba strávená před televizní obrazovkou na Štědrý den se zvyšuje až na více než šest hodin denně. Minimálně jednou si televizi během vánočních svátků zapne 8,7 milionů Čechů a jejím sledováním tráví v průměru přes 5,5 hodiny denně. „Tento rok nebude s nejvyšší pravděpodobností výjimkou a vánoční svátky se opět zařadí k dnům s nejvyšší sledovaností v roce,“ předpokládá Pavel Müller, Head of Research & Marketing… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

USA: KLASICKÁ TELEVIZE MÁ SICE NA POČET MÉNĚ DIVÁKŮ, ALE VĚTŠÍ SLEDOVANOST

21. 12. 2021

SHRNUTÍ: Přehled změn v denním dosahu a sledovanosti klasické televize ve 3. čtvrtletí 2021 v Austrálii, Německu, Spojeném království a Spojených státech. Tradiční televize se usazuje v postpandemickém trendu, kdy má sice méně diváků, ale zato vyšší sledovanost, protože denní dosah klesá, ale počet minut strávených u televize roste. Zároveň sportovní obsah, který je jedním z největších tahounů klasického vysílání, zaznamenává pokračující pokles… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

DĚTI SLEDUJÍ TV ČASTĚJI NEŽ MLÁDEŽ, TA PREFERUJE SOCIÁLNÍ SÍTĚ

26. 11. 2021

Zatímco pro děti do 14 let je sledování televize jednou z nejčastějších mediálních aktivit, u mládeže 15-19 let jde o aktivitu mnohem méně častou. Více času věnuje sledování filmů na zařízeních a především sociálním sítím. Nejčastěji využívaným zařízením pro mediální aktivity je mezi dětmi mobilní telefon. Využívá ho až 70 % ve věku 6-8 let, 89 % dětí ve… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

PRO DIVÁKY MÁ STREAMOVÁNÍ VĚTŠÍ HODNOTU NEŽ KABEL

1. 10. 2021

Podle nového průzkumu společnosti Criteo má 69 % spotřebitelů pocit, že jim streamování nabízí za jejich peníze lepší hodnotu než kabelová televize. 64 % uvedlo, že je jeho obsah zábavnější. PAŘÍŽ, Francie — Nový průzkum společnosti Criteo přináší řadu nových údajů, které poukazují na rostoucí význam streamování v životě spotřebitelů. Výsledky průzkumu ukazují nárůst doby sledování… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

LINEÁRNÍ TV SE PŘESOUVÁ K DIGITÁLNÍ, ROSTE STREAMING

21. 7. 2021

Hlavní zápas se podle prognózy agentury Nielsen povede především o celkový čas, který domácnosti sledováním televizní obrazovky tráví. Lineární televize stále zůstává významným nástrojem k oslovení masového publika. Role televizní obrazovky se ale postupně přesune od lineární k digitální. Zároveň se zvyšuje důležitost streamingu. Uvedené trendy ovlivní vývoj v audiovizuálním segmentu v následujících letech, predikuje výzkumná agentura Nielsen. Prognózu představila… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

PANDEMIE ZMĚNILA CHOVÁNÍ DIVÁKŮ

11. 6. 2021

Podmínky pro obsah se v důsledku globální pandemie dramaticky změnily. Nicole Agudo Berbel, ředitelka distribuce společnosti ProSiebenSat.1, ve svém vystoupení na online mezinárodním summitu o obsahu ANGA COM prohlásila, že ačkoli je pravda, že se na televizi dívá každý, skutečný způsob sledování se dramaticky liší podle věku. „Máme mnoho mladých cílových skupin, které naše kanály sledují, a z těchto… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TV SLEDOVANOST LONI ROSTLA VE VŠECH ZEMÍCH STŘEDNÍ EVROPY

25. 2. 2021

Nejdelší dobu před televizní obrazovkou tráví z diváků střední Evropy Maďaři, nejvíc se sledovanost loni zvýšila v Česku a na Slovensku. V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla především celosvětová pandemie onemocnění covid-19 a navazující vládní opatření proti jeho šíření, jež vedly k tomu, že lidé trávili mnohem více času doma. Patrný… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TELEVIZNÍ SLEDOVANOST BYLA LONI NEJVYŠŠÍ ZA 24 LET MĚŘENÍ

7. 2. 2021

Průměrná délka denního času věnovaného sledování televize se loni zvýšila na téměř čtyři hodiny. Za rok dvojnásobně narostla i tzv. odložená sledovanost. V roce 2020 strávili diváci sledováním televize rekordní dobu za 24let existence peoplemetrového měření. V divácké skupině 15+ věnovali diváci televizi téměř 4 hodiny denně (3 hodiny 59 minut). Od ledna do prosince narostl průměrný čas strávený u televize… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

PROČ JE V ROCE 2021 NEJLEPŠÍ VSADIT NA TELEVIZI

17. 1. 2021

Kolik času strávíte u televize? A žádné podvádění. Sami víte, že víc než obvykle. Není kam jít ani co dělat. Naopak máme tisíc důvodů zůstat doma. A televizi jsme nikdy dřív nevěnovali tolik pozornosti. V nepřehledné a bláznivé době podnikatelé neustále hledají nové příležitosti. A někteří k tomu plně využívají prudkého nárůstu sledovanosti televize. Dostat nějaký segment do hlavního vysílacího času není… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

REKLAMA V ADRESOVATELNÉ TELEVIZI: SÍLA RELEVANCE PRO KVALITNĚJŠÍ BUDOVÁNÍ ZNAČKY

12. 1. 2021

Rok 2021 je za dveřmi a marketéři a zadavatelé budou se zvýšenou pečlivostí revidovat své rozpočty a složení výdajů. Je čas k zamyšlení, přestože máme napilno. Televize a služby předplaceného videa na vyžádání zaznamenaly během různých uzávěr nárůst doby strávené u obrazovky a těší se, jak si budou nadále získávat diváky. Televizní reklama však zpravidla zahrnuje velkou investici do kreativy a měření dopadu… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

„PROMIŇTE, ŽE JE TELEVIZE TAK SLOŽITÁ, ALE NEMĚL JSEM ČAS JI ZJEDNODUŠIT“

7. 12. 2020

John Litster, generální ředitel společnosti Sky Media, uvažuje o nutnosti zjednodušení v médiích a vyzývá odvětví ke změně Mark Twain, Blaise Pascal, Winston Churchill, Dostojevskij – to je jen pár z těch, kterým jsou připisovány varianty výroku „omlouvám se za tak dlouhý dopis, ale neměl jsem čas ho zkrátit“. Ale co to má společného s televizní reklamou? V článku, který… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

SLEDOVANOST TV BYLA V ŘÍJNU REKORDNÍ, PŘEVLÁDÁ POZEMNÍ PŘÍJEM

22. 11. 2020

Říjen 2020 se z pohledu sledovanosti stal nejsilnějším ze všech říjnových měsíců od začátku peoplemetrového měření v roce 1997. Denní sledovanost v cílové skupině diváků starších 15 let představovala v letošním říjnu 4 hodiny a 18 minut, což je ve srovnání s průměrnými hodnotami stejného měsíce za poslední tři roky o 35 minut více.Pandemie covid-19 tak potvrdila roli televize jako významného zdroje… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

JAK MOHOU ROSTOUCÍ INTERNETOVÉ ZNAČKY VYUŽÍVAT TELEVIZNÍ REKLAMU

6. 11. 2020

Během prvního koronavirového lockdownu se konzumace televize a online streamovaného obsahu prudce zvýšila. JOSH CLARRICOATS, VEDOUCÍ PARTNER AGENTURY HELL YEAH Podle zprávy Media Nations 2020, kterou v srpnu vydal britský úřad pro regulaci médií Ofcom, trávili lidé ve Velké Británii během měsíce dubna v průměru 40 % dne sledováním televize a online video obsahu, což představuje meziroční nárůst téměř… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

CO ŘÍKAJÍ PEOPLEMETRY

2. 6. 2020

Měření sledovanosti televize, které v České republice probíhá elektronicky pomocí tzv. peoplemetrů, slaví právě dnes své 23. narozeniny. Touto metodou se u nás začalo měřit už v roce 1997. Od té doby doznalo měření řady změn a dnes patří mezi nejvyspělejší na světě. Realizátorem výzkumu pro zadavatele a majitele projektu, Asociaci televizních organizací (ATO), je výzkumná agentura Nielsen Admosphere. Co… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

STUDIE OD SCREENFORCE FINLAND: TELEVIZE PŘINÁŠÍ NEJLEPŠÍ NÁVRATNOST INVESTIC

10. 4. 2020

Tento týden přichází egtabite s hloubkovou studií z finského trhu o návratnosti investic. Studii provedly Screenforce Finland, národní orgán komerčních televizí, a Sellforte, nezávislá technologická společnost, která se specializuje na měření návratnosti investic do marketingu podle kanálů. A tato měření dokazují, že televize celkově (v tomto případě lineární a online, bez programatické) přináší dlouhodobě nejvyšší inkrementální prodeje a dává inzerentům silný argument,… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

HODNOTA TELEVIZE V DOBĚ KORONAVIRU

26. 3. 2020

Televizní reklama má pro obchod důležitou roli – udržovat ho v době koronavirové krize v chodu Když je živobytí lidí v ohrožení a všichni se bojíme o své milované, všechno ostatní je tak trochu vedlejší, bezvýznamné. A tak si musím stále připomínat, že to význam má. Že život pokračuje. Nemůžeme se všichni zastavit a jen přežívat. Jak říká Robert Frost: „Chceme-li se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

PĚT ZPŮSOBŮ, JAK KORONAVIRUS MĚNÍ NAŠE ZVYKY PŘI SLEDOVÁNÍ MÉDIÍ

25. 3. 2020

Co se změnilo na tom, jak lidé konzumují média, a co to znamená pro zadavatele reklamy? Řada zemí se zcela nebo částečně uzavírá a miliony z nás tráví více času doma, aby zpomalili šíření koronaviru. S použitím údajů z projektu měření sledovanosti a reklamního monitoringu společnosti Kantar jsme zaznamenali některé krátkodobé změny v chování diváků při sledování médií napříč několika trhy a stanovili… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

ATO: TELEVIZNÍ SLEDOVANOST SE ZVÝŠILA O 45 MINUT DENNĚ

20. 3. 2020

Čas strávený u televizní obrazovky se v průměru denně zvýšil o 45 minut, sledování zpravodajských TV relací narostlo až dvojnásobně. Od úterý 10. března, kdy vláda s ohledem na pandemii  koronaviru  zakázala kulturní, sportovní a společenské akce s účastí nad 100 osob a vyhlásila uzavření škol od následujícího dne, lze v českých datech pozorovat prudký nárůst denní sledovanosti televize. Další zpřísňování vládních opatření přispěla… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

ČEŠI TRÁVÍ S MÉDII STÁLE VÍCE DENNÍHO ČASU

9. 3. 2020

Růst času, který médiím věnujeme, souvisí s rozšiřováním elektronických zařízení v populaci, ukazují data Nielsen Admosphere. Průměrný denní čas, kteří Češi tráví s médii, vystoupal loni na 7:14 hodin a ve srovnání s předcházejícím rokem se zvýšil o 14 minut. Do celkového mediálního času se započítává i souběžné sledování médií (např. brouzdání na internetu při sledování TV). Vyplývá to z dat Nielsen Admosphere, která na… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

4 TRENDY, KTERÉ ZMĚNÍ PODOBU VIDEO REKLAMY V ROCE 2019

3. 1. 2019

Pro brand marketéry zůstává video nejdůležitějším médiem. Podle zprávy The State of Online Video 2018 společnosti Limelight Networks se chování diváků napříč generacemi urychleně vyvíjí. Spotřebitelé sledují obsah online více než osm hodin týdně. Tváří v tvář rozrůzněnému prostředí zařízení reklamní zadavatelé hledají více jednoduchosti a transparentnosti. Po vydání Obecného nařízení o ochraně osobních údajů a kalifornského Zákona o ochraně… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TELEVIZE STÁLE VEDE. I DNEŠNÍ DĚTI INTERNETU U NÍ SEDÍ NEJČASTĚJI

9. 4. 2018

I když se z velké části přesunuly od obrazovky k monitoru či chytrému telefonu, televizní vysílání u nich stále vede. Průzkum ukázal, že i dnešní děti, co se médií týče, stále preferují televizi. Výzkum životního stylu dětí, který si nechala zpracovat Asociace televizních organizací (ATO), ukazuje, že mezi mediálními aktivitami stále vede sledování televize. Denně nebo téměř denně se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

TELEVIZI SLEDUJEME VÍCE A V LEPŠÍ KVALITĚ

15. 3. 2018

Televizi v současnosti najdeme v 95 % českých domácností. Čas, který u ní trávíme, navíc neustále roste. Češi starší 15 let ji v průměru sledují 3 hodiny a 45 minut denně, což je o 31 minut více než před deseti lety. Navíc sledují vysílání v lepší kvalitě: téměř dvě třetiny televizních domácností už přijímají stanice v HD rozlišení. Kontinuálně roste také vybavenost domácností… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV

PROČ JE TELEVIZE STÁLE NEJEFEKTIVNĚJŠÍ FORMOU REKLAMY NA SVĚTĚ

20. 11. 2017

U příležitosti  Světového dne televize se poprvé v historii spojili televizní vysílatelé a asociace z celého světa v rámci nedávno vytvořené skupiny  Global TV Group. Jako nový jednotný hlas televize dnes zveřejňují globální data, která poukazují na odolnost a sílu televize jako reklamního media. ‘The Global TV Deck’ obsahuje data z 19 zemí, vybrané údaje jsou k uvedeny níže, a širší ukázka pak… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 2: ČAS STRÁVENÝ U TV