< zpět na slovník

Podíl živé sledovanosti daného kanálu na celkové sledovanosti v daném časovém úseku. Udává se v procentech. Synonymy jsou podíl na sledovanostiviz Share či podíl na trhu.



Příspěvky, které obsahují slovo Share

NOVA, PRIMA A ÓČKO SE DOHODLY S ÚLOŽIŠTI HELLSHARE A HELLSPY

9. 11. 2022
Nova, Prima a Óčko uzavřely prostřednictvím Asociace komerčních televizí (AKTV) spolupráci se společností I&Q Group, vztahující se k pla...

PŘIJDE KRIZE? NECHTE BĚŽET REKLAMU!

21. 7. 2022
Chcete mít větší tržní podíl? Obrňte se trpělivostí a vůbec nic nedělejte se svým marketingovým rozpočtem. Během recese totiž stačí vydržet ...

PODÍL NA SLEDOVANOSTI CNN PRIMA NEWS PŘEKRAČUJE PO DVOU LETECH 1,5 %

3. 5. 2022
Po dvou letech vysílání dosahuje průměrný podíl na sledovanosti zpravodajské stanice CNN Prima News 1,58 % v divácké skupině 15-69. Po dv...

NOVA CHYSTÁ KANÁL NOVA LADY, NOVA 2 SE ZMĚNÍ NA NOVA FUN

5. 8. 2021
Portfolio tematických stanic skupiny Nova se rozroste o nový ženský kanál Nova Lady. Změnami zároveň procházejí stanice Nova 2 a Nova Action...

TRH PLACENÉHO VIDEA MÁ V EVROPĚ RŮST O VÍCE NEŽ STO MILIONŮ

22. 4. 2021
Trh placeného videa na vyžádání (SVOD) má v Evropě do roku 2026 nabrat více než 100 milionů předplatitelů. Jedničkou je Netflix, růst ale po...

RITSON: KAMPANĚ V RECESI NEZASTAVUJTE, ZVÝŠÍTE PODÍL NA TRHU

23. 9. 2020
Především v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson. Nikdo...

PETER FIELD: ZNAČKY MUSÍ INVESTOVAT I V KRIZI, JINAK OSLABÍ

28. 5. 2020
Výhody investování rostou rychleji v recesi, říká na základě zkušeností z předešlé krize v letech 2008 a 2009 odborník Peter Field. Značky ...

MARK RITSON: MEDIÁLNÍ SOUBOJ DESETILETÍ SE SVEDE O TV OBRAZOVKU

3. 10. 2018
Australský univerzitní profesor a marketingový expert Mark Ritson zahájil v pondělí v Praze své evropské „turné". Zástupcům klientů, mediáln...