< zpět na slovník

viz Televize na vyžádání (BVOD)



Příspěvky, které obsahují slovo Bvod

10 HLAVNÍCH DŮVODŮ, PROČ JE TELEVIZE LEPŠÍ NEŽ YOUTUBE

1. 9. 2022
Rozhodujete se, jak investovat mediální rozpočet určený pro video? Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi televizí a YouTube? Odborníci ze společno...

DEMYSTIFIKACE CTV VE VELKÉ BRITÁNII

5. 7. 2022
Matt Hill ze Thinkboxu zkoumá svět CTV a zjišťuje, proč je Británie tvrdý oříšek Ve světě televize připojené k internetu se toho děje sp...

TRENDY MĚSÍCE: ROI, B2B A TELEVIZE NOVÉ GENERACE

19. 3. 2021
Jak mohou inzerenti zdvojnásobit návratnost investic (ROI)? Podívejme se na některé výzvy a příležitosti pro B2B marketéry a budoucí podmínk...

ODHAD: PŘÍJMY AVOD SE DO ROKU 2025 ZDVOJNÁSOBÍ

22. 2. 2021
Reklamní výnosy online video služeb, které staví na reklamním modelu, se mají do roku 2025 zdvojnásobit. Trhu ale dominuje lineární TV. G...

V NEJISTÝCH ČASECH SI BUĎTE JISTÍ TELEVIZÍ

21. 7. 2020
I v nejistých časech existují jistoty, na které se lze stále spolehnout. Rok 2020 nám (nejen v Austrálii) prozatím přináší nejistotu. Les...

EVROPŠTÍ VYSÍLATELÉ CÍLÍ POMOCÍ VOD NA MLADÉ

20. 7. 2020
Evropští vysílatelé se u videa na vyžádání přestávají zaměřovat na služby pro pozdější sledování premiérového obsahu. Nová studie společnos...

DIVÁCI SE V TÉTO KRIZI OBRACEJÍ K TELEVIZI. A JAK SVOU PODPORU PROJEVUJÍ VYSÍLATELÉ A ZNAČKY?

4. 5. 2020
Stéphane Coruble, generální ředitel RTL AdConnect, reaguje na nový přístup vysílatelů a zadavatelů reklamy, kteří si v době omezení volného ...

SPOLEČNÉ SLEDOVÁNÍ V DOBĚ KORONAVIRU

28. 4. 2020
Během pandemie COVID-19 dodává televize lepší hodnotu než kdy dřív. Jednoduchým důvodem je společné sledování. Autor: Kim Portrate, think.t...