4/10
IPA EFFWORKS

System1 vás zve k poslechu Petera Fielda, Dr. Karen Nelson-Field a Orlanda Wooda, kteří popisují „trojité ohrožení“ pozornosti inzerentů. Téma pozornosti ovlivňuje také duševní dostupnost produktů, a tím i může bránit značce v růstu. Jak na to, aby byly takové bariéry překonané? Tato živá virtuální událost přináší spojení IPA a WARC a je exkluzivní reprízou velmi populární relace WARC x Cannes Lions 2022. Po prezentaci bude následovat živá diskuse s řečníky, kterou bude moderovat Jon Evans.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: IPA, SYSTEM 1, WARC
Řečník: Karen Nelson-Field, Orlando Wood, Peter Field

11/11
RITSON ON RECESSION“ WEBINAR

System 1 spolu s marketingovým guru Marketm Ritsonem připravila návaod, jak mohou značky přežít - a dokonce prosperovat - v těžkých časech.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1
Řečník: Mark Ritson, Orlando Wood

1/1
EFFWORKS TROJÍ NEBEZPEČÍ POZORNOSTI

Jak souvisí pozornost s efektivitou? A jakou návaznost má na mentální dostupnost produktu? Jak do kontextu pozornosti a efektivity zapadá kreativita - je jedním z důležitých dílků celé skládačky? A jak všechny tyto prvky dohromady ovlivňují dlouhodobý úspěch značky? Společnost System1 přináší diskuzi s P. Fieldem, K. Nelson- Field a Orlando Woodem.


Kategorie: ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: SYSTEM 1

8/2
WISE UP: JAK NA REKLAMU PRO ZÁKAZNÍKY NAD 55 LET?

Lidé starší 55 let jsou obrovskou skupinou - tvoří třetinu (32 %) britské populace (zdroj: ONS) a vlastní většinu (60 %) národního bohatství (zdroj: gov.uk). Na tento segment připadá 65 % televizních impresí - přesto má mnoho značek potíže s tím, aby se správně trefily, pokud jde o reklamu pro osoby starší 55 let. V tomto webináři se dozvíte, jak na to.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: ITV, SYSTEM 1

1/1
SYSTEM 1: WISE UP – JAKÉ REKLAMY FUNGUJÍ PRO DIVÁKY 55+

Téměř jedna třetina populace Spojeného království je starší 55 let a tento segment představuje 65 % televizních zobrazení. Přesto se starší lidé objevují v reklamách mnohem méně často než ti, kteří jsou mladší. A když se objeví, příliš často jsou to zobrazení plná stereotypů. System1 a ITV „Wise Up!“ webinář sdílí nejnovější výzkum o zastoupení věku v reklamě.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: SYSTEM 1

20/4
SYSTEM 1: THE GIFT OF GREAT CHRISTMAS CREATIVE

Vánoce jsou sice ještě daleko, ale čas přemýšlení nad sezónní kreativou se pomalu blíží. Zajímá vás, jak mohou značky svou vánoční kampaní navýšit zisk a podpořit růst podílu na trhu?


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1

17/5
SYSTEM 1: FEELING SEEEN

Tento webinář společnosti System 1 bude o současném stavu rozmanitosti, rovnosti a inkluze v reklamě, o tom, jak mohou marketéři efektivně komunikovat s nedostatečně zastoupenými skupinami a oslavovat značky, které vytvářejí inkluzivní reklamu správně.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1

1/1
JAK NA ÚSPĚŠNOU VÁNOČNÍ REKLAMU?

Naučte se od těch nejlepších z nejlepších, aby byly Vánoce 2023 maximálně veselé! Oblečte si svůj nejúžasnější svetr a nalaďte se na sváteční atmosféru našeho webináře o nejlepších postupech kreativní efektivity.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: SYSTEM 1

25/1
SYSTEM 1: NEJOBLÍBENĚJŠÍ TV KAMPANĚ 2023

Které reklamy se v loňském roce staly těmi největšími hrdiny v budování značky a které si získali srdce britské veřejnosti? Připojte se k webináři System1 a ITV. Rozluštíme klíčové indicie, proč tyto TV kampaně tak dobře fungují.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1

12/2
HOW TO WIN SUPER BOWL

System 1 již tradičně analyzuje všechny reklamy, které se během největšího zápasu - a nejočekávanější reklamní události roku - vysílají.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1

13/3
SYSTEM 1: RITSON ON AD EFFECTIVENESS

Webinář společnosti System 1. Mark Ritson a Mie-Leng Wong ze společnosti Mondelez posdílí nejnovější poznatky o efektivitě reklamy.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: SYSTEM 1
Řečník: Mark Ritson