2/11
THIRD EDITION: ONLINE MASTERCLASS IN DIGITAL ADVERTISING

Série workshopů, které účastníky během pěti živých 75minutových relací postavených na formátu otázek a odpovědí ponoří do klíčových témat, jako jsou formáty reklam, cílení, sledování, správa dat, programatičnost, viditelnost a jak přemýšlet o digitální reklamě v rámci synergického přístupu nezaměřeného pouze na televizi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Steven Golus

9/11
THIRD EDITION: ONLINE MASTERCLASS IN DIGITAL ADVERTISING

Série workshopů, které účastníky během pěti živých 75minutových relací postavených na formátu otázek a odpovědí ponoří do klíčových témat, jako jsou formáty reklam, cílení, sledování, správa dat, programatičnost, viditelnost a jak přemýšlet o digitální reklamě v rámci synergického přístupu nezaměřeného pouze na televizi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Steven Golus

16/11
THIRD EDITION: ONLINE MASTERCLASS IN DIGITAL ADVERTISING

Série workshopů, které účastníky během pěti živých 75minutových relací postavených na formátu otázek a odpovědí ponoří do klíčových témat, jako jsou formáty reklam, cílení, sledování, správa dat, programatičnost, viditelnost a jak přemýšlet o digitální reklamě v rámci synergického přístupu nezaměřeného pouze na televizi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Steven Golus

23/11
THIRD EDITION: ONLINE MASTERCLASS IN DIGITAL ADVERTISING

Série workshopů, které účastníky během pěti živých 75minutových relací postavených na formátu otázek a odpovědí ponoří do klíčových témat, jako jsou formáty reklam, cílení, sledování, správa dat, programatičnost, viditelnost a jak přemýšlet o digitální reklamě v rámci synergického přístupu nezaměřeného pouze na televizi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Steven Golus

30/11
THIRD EDITION: ONLINE MASTERCLASS IN DIGITAL ADVERTISING

Série workshopů, které účastníky během pěti živých 75minutových relací postavených na formátu otázek a odpovědí ponoří do klíčových témat, jako jsou formáty reklam, cílení, sledování, správa dat, programatičnost, viditelnost a jak přemýšlet o digitální reklamě v rámci synergického přístupu nezaměřeného pouze na televizi.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Steven Golus

9/9
ONLINE TALKS ON THE FUTURE OF PROGRAMMATIC CONNECTED TV IN EUROPE WITH PUBMATIC

Evropský trh s připojenou televizí (CTV) v posledních letech raketově vzrostl. Svět televize a digitálu se v průběhu času přibližují a fenomén CTV nabývá na významu. V Evropě představuje CTV pro inzerenty obrovskou příležitost oslovit angažované publikum se správným poselstvím. Připojte se k diskuzi o potenciálu a možnostech v této oblasti.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Hitesh Bhatt

21/11
SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE

Televize slaví svůj den od roku 1996, kdy Valné shromáždění OSN prohlásilo 21. listopad za Světový den televize.  Každým rokem je 21. listopad dnem, kdy ACT (Association of Commercial Television), egta (Association of TV and radio sales houses) a the Global TV Group celosvětově oslavují sílu televizního mediatypu. Oslavujte tento den společně také s AKTV (Asociací komerčních televizí ČR).


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: AKTV, Egta, The Global TV Group

18/11
THE GLOBAL TV GROUP’S ONLINE TALK: TOMORROW’S TV, CREATED TODAY

Neexistuje žádný limit pro to, co může televize udělat pro vaši značku, inspirujte se novinkami a u příležitosti nadcházejícího Světového dne televize se připojte k Laure Molen, Matthiasovi Dangovi a Jonathanu Allanovi, kteří vysvětlí, proč je TV médiem, které stojí na křižovatce mezi očekáváními diváků, potřebami inzerentů a ambicemi směřující k dokonalosti provozovatelů vysílání. Ve čtvrtek 18. listopadu v 16:00… Pokračovat ve čtení THE GLOBAL TV GROUP’S ONLINE TALK: TOMORROW’S TV, CREATED TODAY


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta, The Global TV Group

13/1
EGTA ONLINE TALK WITH MAGNITE: CTV IS FOR EVERYONE

Zařízení, jako jsou připojené televizory, otevřely nové možnosti streamování a v tomto procesu změnily způsob, jakým inzerenti potřebují přistupovat ke svým televizním strategiím. V tomto webináři se podíváme na nový výzkum od Magnite, který napomůže značkám i jejich agenturám lépe porozumět nově vznikajícímu prostředí digitální televize. Tato nová zpráva, která navazuje na dva výzkumné projekty provedené v roce… Pokračovat ve čtení EGTA ONLINE TALK WITH MAGNITE: CTV IS FOR EVERYONE


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Edward Wale, Julie Selman

1/1
ONLINE TALK ON ADVERTISING IN RECESSION

Peter Field vysvětluje, proč investovat do reklamy v době recese a jaký typ reklamy funguje za současných okolností nejlépe.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Peter Field

27/1
TV MIM – PART I

Tým egta vás zve na nadcházející setkání Market Intelligence Meeting (MIM). Tato konference je jednou ze tří výročních akcí společnosti egta, kde se scházejí ředitelé a vedoucí výzkumu z prodejen TV/Video, aby diskutovali o budoucnosti ROI, efektivitě, měření, atribuci a dalších. Pokud je vaším úkolem sledovat efektivitu TV/Video kampaní nebo porozumět nejnovějšímu vývoji v měření, tento webinář bude tím správným… Pokračovat ve čtení TV MIM – PART I


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta

17/2
EGTA ONLINE TALK – SUSTAINABILITY AND DIVERSITY

Online diskuse o udržitelnosti a rozmanitosti podporující začlenění: Proč by smysl měl být jádrem vašeho podnikání V této online přednášce spojujeme řadu řečníků z celého našeho odvětví, aby osvětlili témata účelově řízeného marketingu: udržitelnost a rozmanitost pro všechny. Abychom diskutovali o tom, proč prodejní domy musí upřednostňovat tyto principy, naši řečníci představí své iniciativy z pohledu provozovatelů vysílání, agentur a inzerentů. Upozorňujeme,… Pokračovat ve čtení EGTA ONLINE TALK – SUSTAINABILITY AND DIVERSITY


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta

17/3
EGTA ONLINE TALK ON STREAMING AND VOD STRATEGIES

Jak mediální společnosti implementují strategie streamování a VOD k podpoře podnikání a monetizaci streamování a TV na vyžádání? Aby bylo možné toto téma probrat podrobněji, Egta s potěšením přivádí řečníky s rozsáhlými zkušenostmi s implementací a realizací takových obchodních plánů. Poslechněte si více o uživatelské zkušenosti a strategiích uvádění na trh, způsobu prodeje reklam atd.… Pokračovat ve čtení EGTA ONLINE TALK ON STREAMING AND VOD STRATEGIES


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta

10/3
TV MIM – PART II

Tým egta vás zve na nadcházející setkání Market Intelligence Meeting (MIM). Tato konference je jednou ze tří výročních akcí společnosti egta, kde se scházejí ředitelé a vedoucí výzkumu z prodejen TV/Video, aby diskutovali o budoucnosti ROI, efektivitě, měření, atribuci a dalších. Pokud je vaším úkolem sledovat efektivitu TV/Video kampaní nebo porozumět nejnovějšímu vývoji v měření, tento webinář bude tím správným… Pokračovat ve čtení TV MIM – PART II


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Egta

1/1
ONLINE TALK ON THE POWER OF TV IN THE ATTENTION ECONOMY

Během tohoto webináře představila Karen Nelson-Field shrnutí své práce v oblasti účinnosti videoreklamy na různých platformách v Austrálii, Velké Británii a USA a také svůj nejnovější výzkum pro region DACH (Německo, Rakousko a Švýcarsko) – výstižně nazvaný Not all reach is equall (Ne každý zásah je stejný).


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Karen Nelson-Field

1/1
ONLINE TALK ON THE HALO EFFECT OF TV

Společnost VAB sdílí výsledky své komplexní analýzy stovek značek (jak DTC, tak non-DTC), které využily reklamu v TV jako způsob, jak posunout své podnikání vpřed. Práce ukazuje obrovský vliv TV na řízení obchodních výsledků a růst podle životního cyklu značky.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Sean Cunningham

1/1
ONLINE TALK ON STRATEGIES FOR MARKETERS TO GROW THEIR BRANDS AND INCREASE THEIR SALES THROUGH THE POWER OF TV

Marka Ritsona není třeba představovat. V tomto webináři sdílí tipy na to, jak dosáhnout prodejní excelence a jak uspět v budování značky.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Mark Ritson

1/1
ONLINE TALK ON TOMORROW’S TV, CREATED TODAY

Laura Molen (prezidentka, reklama a partnerství, NBCUniversal), Matthias Dang (spoluředitel RTL, Německo) a Jonathan Allan (výkonný ředitel, Channel 4) sdílejí své názory na to, proč je televize médiem, které stojí na křižovatce mezi očekáváními diváků, potřebami inzerentů a dokonalostí provozovatelů vysílání. Akci moderoval Sean Cunningham (prezident, The Global TV Group; President & CEO, VAB). Webinář proběhl v listopadu 2021.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Egta
Řečník: Laura Molen, Sean Cunningham