MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

 

 

 

 

Česká edice výzkumu Track the Success, realizovaná v českých domácnostech, potvrdila zjištění studie ze zahraničí. Závěr studie je jednoznačný: Reklamy na velké obrazovce skórují v kvalitě obsahu a jsou vnímané podobně jako filmy nebo seriály. Diváci věnují reklamě na velké obrazovce největší pozornost a lépe si ji zapamatují. Televize tak přispívá k nejlepšímu vybavení reklamy jak spontánně, tak podpořeně a vyvolává tak haló efekt a tím i největší zájem o koupi.

PŘEČTĚTE SI K TÉMATU



JAK VRÁTIT REKLAMĚ LESK A ZAJISTIT OBCHODNÍ VÝSLEDKY? KLÍČEM JE JSOU KROMĚ KREATIVITY EMOCE, ROZPOZNATELNOST A KONZISTENCE

19. 12. 2025

Nový výzkum System1 a Effie Worldwide ukazuje, že reklama ztrácí účinnost. Studie ale také odhaluje, jak efektivitu znovu zvýšit. Perfektní kreativa je sice jedním ze základních předpokladů, sama o sobě ale nestačí. Je potřeba vrátit se ke třem jednoduchým, nicméně opomíjeným principům: emocím, rozpoznatelnosti a konzistenci, zaznělo na webináři nazvaném The Creative Dividend. Na webináři,… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

STUDIE: CTV REKLAMY MAJÍ AŽ ČTYŘNÁSOBNOU POZORNOST OPROTI DIGITÁLU

7. 12. 2025

Reklama ve streamingu na velkých obrazovkách (CTV) získává podle studie Amplified a VFC téměř čtyřnásobek pozornosti oproti digitálním kanálům. Reklamám ve streamingu na velkých obrazovkách (CTV) věnují diváci téměř 80 % pozornosti, zatímco v běžných digitálních prostředích je to jen kolem 20 %. Ukazuje to výzkum společnosti Amplified a aliance australských streamovacích platforem Video Futures… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

JAK VYUŽÍT NEPRODANÝ MEDIÁLNÍ PROSOTOR K PROKÁZÁNÍ ÚČINNOSTI TELEVIZE

28. 11. 2025

Belgická společnost Transfer Media, vysílající tématické a dětské kanály, spolupracovala s DSTRSD media na přeměně neprodaných minut lineárního televizního vysílání na měřitelné obchodní testy jednotlivých produktů. Cílem bylo ukázat, jak může nevyužitý vysílací čas podpořit s malým úsilím konverzní projekt, který přináší dodatečné příjmy a poskytuje obchodním týmům konkrétní důkazy o reakci diváků, umístění a… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

JAK MÉNĚ REKLAMY NA STREAMOVACÍCH PLATFORMÁCH ZVYŠUJE EFEKTIVITU VE VŠECH FÁZÍCH TRYCHTÝŘE

28. 11. 2025

Společnost Canal Brand Solutions – obchodní zastoupení společnosti Canal ve Francii – zveřejnila výsledky studie o reklamním zážitku nabízeném na Streamu, platformě digitálního videa, která omezuje reklamu na průměrně tři minuty za hodinu a dvě předtočené reklamy na začátku každého programu. Výsledky ukazují, že krátká a pečlivě vyvážená „reklamní choreografie“ – dva pre-rolly místo pěti… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE A POUKAZUJE NA JEJÍ VÝZNAM JAKO MÉDIA VÝRAZNĚ OVLIVŇUJÍCÍHO ŽIVOTY LIDÍ I OBCHODNÍ ÚSPĚCHY INZERENTŮ

21. 11. 2025

Světový den televize, který připadá na 21. listopadu, si klade za cíl zdůraznit přínos televize jako symbolu komunikace a globálního propojení lidí i národů. Letošní ročník je připomínkou významu média, které nás provází více než sedmdesát let.

LETOŠNÍ LAVINA VÁNOČNÍCH KAMPANÍ UŽ SE VALÍ A S NIMI HLUBOKÉ EMOCE I SPOLEČENSKÁ TÉMATA

20. 11. 2025

Značky letos vyrazily na vánoční tažení opravdu brzy. A my se opět můžeme těšit na záplavu osvědčeného sentimentu, nostalgie a emotivních příběhů. Jak těžký vánoční kalibr si letos věhlasné značky na spotřebitele připravily?

TŘETÍ MÍSTO PRO TELEVIZI: JAK MŮŽE TV-OOH NAVÝŠIT DOSAH, POZORNOST I VÝSLEDKY

17. 11. 2025

TVOOH kombinuje rozsah a vyprávěcí sílu televize s cílením a flexibilitou digitálních technologií. Generální ředitel společnosti C-Screens nabízí rady pro plánovače, kteří uvažují o „třetím místě“ televize. Nemusíte být odborník, abyste věděli, že televize nikdy nebyla pod větším tlakem. Někteří vlastníci médií nyní zdůrazňují „video“, aby zdůvodnili, proč by měli být vnímáni jako rovnocenní lineární… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

INZERENTI INVESTUJÍ DO VÁNOČNÍ TV REKLAMY ČÍM DÁL DŘÍVE

7. 11. 2025

Týdny po Halloweenu, které směřují k Vánocům, nazývali inzerenti „tvrdou osmičkou“. Dnes se reklamní kalendář mění v důsledku změny nákupních zvyklostí a značek, které odmítají čekat měsíc, aby zachytily poptávku na trhu. Podle průzkumu společnosti McKinsey více než čtvrtina (28 %) amerických spotřebitelů (a 37 % spotřebitelů z řad mileniálů) uvedla, že s vánočními nákupy… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

SEZÓNA VÁNOČNÍCH KAMPANÍ ZAČÍNÁ!

3. 11. 2025

Značky a prodejci na obou stranách Atlantiku zahajují své vánoční reklamní kampaně čím dál dříve, částečně v reakci na to, že spotřebitelé mění své plány na utrácení. Co se děje Ve Velké Británii sotva skončil Halloween, několik supermarketů, včetně Sainsbury’s a Asda, už ale o víkendu poprvé odvysílalo své vánoční reklamy. Obchodní dům John Lewis,… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

STUDIE FINSKO: POZORNOST JE NEJCENNĚJŠÍ MĚNOU V REKLAMĚ, ŘÍKÁ ZPRÁVA SCREENFORCE ATTENTION

3. 11. 2025

Pozornost věnovaná reklamě je v současném fragmentovaném mediálním prostředí důležitější než kdy jindy. Svět reklamy vstoupil do nové éry, v níž už zdaleka nestačí monitorovat počet zhlédnutí nebo zásah kampaně. Klíčovým faktorem se stává pozornost, tedy to, jak dlouho a nakolik divák skutečně vnímá reklamní sdělení. Důraz na měřitelnost v marketingu vedl v posledních letech… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

PERFEKTNÍ RECEPT NA SVÁTKY: JAK SI O VÁNOCÍCH ZÍSKAT TRVALOU POZORNOST PUBLIKA

2. 11. 2025

Vánoční reklamy mohou být velkým byznysem, ale pozornost se získává těžko. Mike Follett ze společnosti Lumen prozrazuje, jak mohou inzerenti rok co rok zajistit, aby jejich vánoční reklamy měly správný dopad. Pro většinu z nás je léto spojeno s grilováním, dováděním na pláži a spáleninami od slunce, nikoli s rolničkami na saních a čepicí Santa… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY

STUDIE AUSTRÁLIE: DRUHÁ POLOVINA ROVNICE POZORNOSTI

1. 11. 2025

Všichni jsou dnes posedlí novou mediální metrikou. Jakou? Pozorností! My marketéři jsme několik posledních let strávili tím, že jsme se soustředili na měření toho, jak dlouho se lidé dívají na naše reklamy, jaká je míra jejich zapojení a které kanály přinášejí nejvíce času stráveného sledováním. Ale jedna zásadní věc nám zatím unikala: než někdo může… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY