Česká edice výzkumu Track the Success, realizovaná v českých domácnostech, potvrdila zjištění studie ze zahraničí. Závěr studie je jednoznačný: Reklamy na velké obrazovce skórují v kvalitě obsahu a jsou vnímané podobně jako filmy nebo seriály. Diváci věnují reklamě na velké obrazovce největší pozornost a lépe si ji zapamatují. Televize tak přispívá k nejlepšímu vybavení reklamy jak spontánně, tak podpořeně a vyvolává tak haló efekt a tím i největší zájem o koupi.
PŘEČTĚTE SI K TÉMATU
VÍCE NEŽ JEN PROPAGACE: JAK MŮŽE REKLAMA VYTVÁŘET HODNOTY
31. 5. 2025Reklama dokáže mnohem víc než jen zvyšovat prodeje. Podpora značky je a i nadále bude cenným nástrojem, který obohacuje život lidí i značek – počínaje vytvořením emocionální vazby přes prémiové ceny až po zakotvení značky v rámci kultury. Někdy to vypadá, že jediným dnešním úkolem reklamy je krátkodobě podpořit prodej: „Neprodává se to? Honem udělejte… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
SOUBOJE ZNAČEK: NEJLEPŠÍ DRAMA NA TELEVIZNÍ OBRAZOVCE NEMÁ HERCE, ALE REKLAMNÍ SLOGANY A LOGA
25. 5. 2025Získat pozornost publika je na přesyceném trhu pro značky obtížné. A tak nezbývá, než vytasit zbraně a zasáhnout konkurenci přímo do slabin. A nebo si z ní pěkně vystřelit. Například televizní reklamou.
BITVY NA PŘEHLÍDKOVÉM MOLE I TELEVIZNÍ OBRAZOVCE: REKLAMNÍ SOUBOJE MÓDNÍCH GIGANTŮ ZARA A H&M
10. 4. 2025Ve světě módy už dávno nejde jen o to, co visí na ramínku. Značky soupeří o pozornost ve světě přehlceném reklamou, rychlou módou a neustále se měnícími trendy. Televizní kampaň se stává nástrojem, jak vystoupit z davu, zaujmout zákazníka a přesvědčit jej o smyslu a hodnotě značky. Zara a H&M mají naprosto odlišné strategie. A… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
SOUBOJE ZNAČEK NA TRHU NÁPOJŮ: COCA-COLA A PEPSICO NA VÁLEČNÉM POLI
3. 4. 2025Bitva Cola Wars, která už více než sto let zuří mezi ikonickými značkami Coca-Cola a Pepsi, se neodehrává jen v regálech obchodů, ale zejména v reklamním prostoru. A právě v tomto boji sehrála klíčovou roli televizní reklama, která se stala hlavním nástrojem pro budování loajality spotřebitelů i identity značek. Rivalita mezi oběma výrobci nápojů se… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
SOUBOJE ZNAČEK V AUTOMOBILOVÉM ODVĚTVÍ: BMW, MERCEDES A TESLA
31. 3. 2025Automobilový průmysl patří mezi nejkonkurenčnější odvětví na světě. A tak se zápas značek o přízeň zákazníků neodehrává jen na závodních okruzích, ale hlavně v reklamním odvětví. Dávno tytam jsou doby, kdy stačilo ukázat krásnou ženu opírající se ležérně o nablýskané auto a před prodejnou aut stály dlouhé fronty. V dnešní době, kdy se výrobci automobilů… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
STUDIE USA: POZITIVNÍ REKLAMNÍ PROSTŘEDÍ ZVYŠUJE VÝKONNOST A ZÁMĚRY SPOTŘEBITELŮ
29. 3. 2025Podle nejnovějšího výzkumu společností MAGNA a Pinterest jsou reklamy na pozitivně vnímané platformě účinnější, pokud jde o nákupní záměr, přízeň a preference značky. Ze studie vyplývá, že uživatelé více důvěřují stejné reklamě a více se jim líbí, pokud pozitivně vnímají prostředí, ve kterém se reklama odehrává. Proč je pozitivita klíčovou součástí plánování a nákupu médií?… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
BUDOVÁNÍ DŮLEŽITÝCH ZNAČEK: ZKUŠENOSTI Z DESETILETÍ NEJEFEKTIVNĚJŠÍCH KAMPANÍ NA SVĚTĚ
27. 3. 2025S končící sezónou žebříčků společnosti WARC jsme se podrobně zabývali stavem kampaní, které reflektují udržitelnost za poslední desetiletí. Nová zpráva Udržitelnost v žebříčku WARC Effective 100 vznikla ve spolupráci s odborníkem na marketing udržitelnosti, Thomasem Kolsterem. Zkoumá, jak se práce v oblasti udržitelnosti – ať už definovaná jako sociální nebo environmentální – projevuje v žebříčku… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
„VÍTĚZNÁ SÍLA“ VÍCEOBRAZOVKOVÉ TELEVIZE: TRANSPARENTNÍ VÝKON = OBCHODNÍ ÚSPĚCH
26. 3. 2025„Multiscreen“ TV: Chytrý, strategický a vážně účinný reklamní kanál Marketéři neustále hledají způsoby, jak maximalizovat dopad, budovat důvěru a dosahovat měřitelných obchodních výsledků. Řešení není hazard – je to sázka na jistotu při strategické investici do multiscreen TV. Díky profesionálně vytvořenému obsahu, bezkonkurenčnímu zapojení publika a prostředí bezpečnému pro značku přináší multiscreen TV výsledky, na… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
SOUBOJE VELKÝCH ZNAČEK: V REKLAMNÍCH BITVÁCH FUNGUJE NOSTALGIE, SROVNÁVÁNÍ I PROVOKACE
24. 3. 2025Boj o pozornost je nelítostný! A to i mezi značkami, protože kdo zaváhá, může s děsem zjistit, že není mezi prvními, ale na ocase. Inspirujte se, jak se značky snaží držet si své místo na slunci.
STUDIE UK: TELEVIZNÍ REKLAMA PODPORUJE NÁRŮST VÝKONU ONLINE KAMPANÍ
20. 3. 2025Podle nové studie společnosti GroupM investice do televizní reklamy zvyšují výdaje na výkonnostní média. Analýza 14 značek s celkovými výdaji ve výši 283 milionů liber odhalila průměrný nárůst sledované výkonnosti placených sociálních médií o 15,4 %, pokud inzerenti současně provozovali „významnou část“ televizní reklamy. Studie rovněž zjistila dvouciferný nárůst u značkových PPC (12,2 %) a… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
SVÍTÁ NA LEPŠÍ ČASY? MIND POSITIVITY V TELEVIZNÍ REKLAMĚ SE (S TROCHOU NADSÁZKY) SNAŽÍ NABÍDNOUT MANUÁL KE ŠTĚSTÍ
20. 3. 2025Mezinárodní den štěstí každý rok připomíná, jak důležitou roli hraje pozitivita v každodenním životě – a ani reklamní svět není výjimkou. Mind positivity se už nějakou dobu stává klíčovou strategií značek, které chtějí oslovit zákazníky nejen efektivně, ale i s emocemi, jež zanechají trvalý dojem. Jak mohou radost, naděje a autenticita proměnit reklamu v inspiraci… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY
POZITIVNÍ EFEKT REKLAM BĚHEM SUPER BOWLU 2025: TELEVIZE PODPORUJE VYHLEDÁVÁNÍ ZNAČEK
13. 3. 2025Cíle a strategie značek inzerujících během Super Bowlu jsou různé. Všem ale – bez ohledu na jejich cíl – přinesla televizní reklama sledovaná na různých obrazovkách (Multiscreen TV) výborné výsledky ve střední části marketingového trychtýře. Značně totiž zvýšila vyhledávání značek všech typů. To je závěr studie, kterou realizovala společnost VAB a která se zaměřila na… Pokračovat ve čtení MÝTY A FAKTA 5: TELEVIZE PODPORUJE ZNALOST A PRODEJE ZNAČKY