OTS
Indikátor udávající, kolikrát měl příslušník cílové skupiny zasažený kampaní průměrně možnost zhlédnout reklamní sdělení během kampaně nebo za určité období. Důležitá jsou slova „měl možnost“. OTS tedy vypovídá o teoretické možnosti reklamu vidět, neříká nám nic o tom, zda divák reklamu zaznamenal, tj. byl jen vystaven jejímu zásahu. Vypočítá se jako podíl TRP a Net Reach v konkrétní cílové skupině (OTS = TRPs/Net Reach).
Příspěvky, které obsahují slovo OTS

TV PRIMA BUDE O VELIKONOCÍCH VYSÍLAT POHÁDKY, ROMANTICKÉ I AKČNÍ FILMY A KOMEDIE
3. 4. 2025
uuuTelevize Prima oznámila svůj program pro letošní velikonoční svátky. Do svého svátečního vysílání zařadí rodinné komedie, romantické filmy, ...

FLE MEDIA AWARDS: HLAVNÍ CENA PRO KAMPAŇ EPICKÁ LEGO VÝHRA
25. 10. 2024
uuuDevatenáctý ročník soutěže FLE Media Awards, oceňující inovativní využití médií a kreativní přístup při plánování mediálních investic, rozda...

ZNAČKY UTRATÍ ZA VÁNOČNÍ REKLAMU REKORDNÍCH 9,5 MILIARDY LIBER
9. 12. 2023
uuuPodle údajů výzkumné Asociace pro reklamu a organizace WARC se výdaje na reklamu během letošních Vánoc zvýší kvůli inflaci o 4,8 %.
Podle...

STUDIE USA: DIGITAL TV RESEARCH PŘEDPOVÍDÁ HLAVNÍ HRÁČE SVOD V ROCE 2029
6. 12. 2023
uuuPodle nově zveřejněné studie společnosti Digital TV Research je favoritem v soutěži o největší počet zákazníků předplatného videa na vyžádán...

FÉNIX MÉDIA SE ZAMĚŘÍ NA MEDIÁLNÍ TALENTY BUDOUCNOSTI
22. 9. 2023
uuuDruhé setkání Fénix Media o budoucnosti českých médií se zaměří na talenty české mediální scény.
Druhá kvartální debata Fénix Média se us...

STUDIE USA: NEJSYMPATIČTĚJŠÍMI REKLAMAMI ROKU JSOU TY S DOMÁCÍMI MAZLÍČKY
4. 1. 2023
uuuV nově vydané zprávě americké spoečnosti iSpot o televizní reklamě pro rok 2022 je mimo jiné uveden přehled nejpřitažlivějších reklam tohoto...

SVÁTEČNÍ SEZÓNA V BRITSKÉM RETAILU LETOS ODSTARTOVALA S PŘEDSTIHEM
25. 11. 2022
uuuAdvent již klepe na dveře a sváteční sezóna v retailu letos odstartovala s předstihem. Krize v oblasti životních nákladů nutí zákazníky, kte...

EGTABITE 377: PARAMOUNT’S SCIENCE OF SPONSORSHIP STUDY REVEALS WHY SPONSORSHIPS WORK
18. 3. 2022
uuuIn this week’s egtabite we head down under, where Paramount ANZ (Australia & New Zealand), formerly Network Ten ViacomCBS, recently publ...