< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Lineární TV

PPF: TELEVIZNÍ SKUPINA CME LONI ZVÝŠILA ZISK

31. 5. 2023
uuuTelevizní byznys přinesl skupině PPF v roce 2022 vyšší zisk než v předchozím roce, ukazují finanční výsledky. Čistý zisk televizní skupin...

ŠÉF CME STOESSEL: VOYO NEKANIBALIZUJE TV NOVA, SLEDOVANOST ROSTE

20. 4. 2023
uuuCelkový čas strávený s obsahem na kanálech skupiny Nova, do kterých patří i SVOD služba Voyo, se zvyšuje, říká generální ředitel mateřské sp...

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022
uuuHbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let...

TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %

24. 10. 2022
uuuRůst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %. Televizní s...

TRENDY PODLE NEXUS EXPO: POZORNOST, PERSONALIZACE NEBO TOTAL VIDEO

30. 9. 2022
uuuPrvní ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a reklamní komunikaci. Agentury skupiny Group M pozvaly do svého Camp...

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ

22. 9. 2022
uuuLineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konf...

ČEŠI CHTĚJÍ TELEVIZI I STREAMOVACÍ SLUŽBY

2. 6. 2022
uuuLineární vysílání je pořád nejžádanější platformou, shodli se experti na sedmnáctém ročníku konference Digimedia. Potvrdila se i rostoucí ob...

JEDNOTNÉ MĚŘENÍ PRO TV A ONLINE VIDEO ADCROSS SE ROZŠÍŘÍ

13. 4. 2022
uuuMedia Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního měření TV a video reklamy AdCross. Mediální zastupitelství Med...