16/11
THE TV PLAYBOOK FOR ONLINE BUSINESSES

Na této události bude představena nová výzkumná studie „TV playbook pro online podniky“ Dr. Grace Kite a její tým se představí nejnovější poznatky o všech možných rolích televizní reklamy, o tom, jak se tyto role liší pro různé podniky i pro různé marketingové cíle a jak je účinná kombinace televize a online vyhledávání.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
THE TV PLAYBOOK FOR ONLINE BUSINESSES

Jakou roli hraje televizní reklama pro online podniky? Jak se její vliv liší pro různé podniky a marketingové cíle a jak účinná je kombinace televize a online vyhledávání? Tento webinář od britského Thinkboxu představí mnoho zajímavých poznatků pro online značky.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
TV IN FOCUS: NEW TRENDS IN TV ADVERTISING

Matt Hill, ředitel výzkumu a plánování, Thinkbox, se podíval na to, co se stalo s televizí a videem, proč a co to znamená pro budoucnost. Kdo jsou vítězové a poražení? Kam směřuje streamování? A hlavně, co to všechno znamená pro videoreklamu? A jaké vlivy dále utvářejí i rok 2021 a blízkou televizní budoucnost.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
DELIVERING THE GOODS: FMCG BRANDS ON TV

FMCG podniky zažívají širokou škálu tlaků a efektivní komunikace bude hrát klíčovou roli v úspěšném zvládnutí výzev a příležitostí, které to pro obchodníky přináší. V tomto webináři sdílíme příležitost poučit se z úspěšných příběhů FMCG značek; inspirujte se tipy na efektivní televizní inzerci a otevřete srdce kreativním nápadům, které tyto vybrané podniky pohání.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

2/3
TV IN FOCUS: 2022

Získejte přehled o nejnovějších datech a trendech, které utvářejí trh s televizní reklamou, a zjistěte, co od nich můžeme očekávat v tomto roce. Jaké jsou nejnovější trendy ve sledování televize a videa? Jaké jsou dlouhodobé a krátkodobé trendy ovlivňující televizní reklamu až po příležitosti i výzvy. tato konference slibuje mraky inspirace. Vše, co potřebujete vědět: Termín: středa 2. března Čas: 9:00 – Snídaně a registrace; 9:30-11:00… Pokračovat ve čtení TV IN FOCUS: 2022


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ, NA VYŽÁDÁNÍ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
‘ATTENTION IN CONTEXT’

Připojte se na dnešní webinář o tom, co víme o pozornosti, co stále nevíme a na co se ještě v souvislosti s ní zaměřit... Protože pozornost je víc, než se na první pohled zdá.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

21/9
PLANNING MEDIA IN 2022

Thinkbox se ve středu 21. září podělí o nejnovější údaje o spotřebě médií a efektivitě marketingu a také o nový průzkum společnosti Ipsos týkající se mediálních zájmů a postojů ve Velké Británii. Kromě toho přinese aktuální informace o nejlepších způsobech optimalizace mediálního mixu. Plánování čehokoli v roce 2022 je tvrdá práce. Tolik nejistoty, tolik změn,… Pokračovat ve čtení PLANNING MEDIA IN 2022


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
BVOD IN FOCUS: PLANNING FOR SUCCESS

Ve spolupráci s Channel 4, ITV a Sky provedla společnost Thinkbox rozsáhlou sérii výzkumných studií zaměřených na BVOD, aby odpověděla na zásadní otázky jakou roli hraje BVOD v životě lidí a jakou má BVOD roli v návratnosti zisku řízeného reklamou.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
THINKBOX: NEW TRENDS IN TV

Thinkbox sdílí nejaktuálnější data a hloubkovou analýzu toho, jak se vyvíjí sledování televize, co je to vlastně BTV a jak se mění obchod s televizí, když se streamovací služby otevírají reklamě. Akce bude rovněž živě přenášena a bude ji možné sledovat na vyžádání na webu thinkbox.tv.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
THINKBOX: CRACKING CREATIVITY

Co brání reklamnímu průmyslu v častějším využívání skvělé kreativity a co se s tím dá dělat? Thinkbox představuje "Cracking creativity", kde představí tři nové studie reklamní kreativity. 


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

1/1
THINKBOX: EARNING ATTENTION: VISION AND SOUND IN ADVERTISING

Proč je pozornost důležitým marketingovým tématem? Jakou roli má a jak ji u diváků udržet? Thinkbox přináší nové poznatky k tématu pozornosti.


Kategorie: NA VYŽÁDÁNÍ, ONLINE WEBINÁŘ
POŘADATEL: Thinkbox

6/3
THINKBOX IN SIGHT: NEW TRENDS IN TV

Reklamní příležitosti se v prostředí televize rozšiřují rychleji než kdykoli předtím. Jaké trendy utvářejí dnešní televizi a budoucí úspěchy značek? Jak se sledování televize skutečně mění, proč a jaký vliv mají nové televizní platformy financované reklamou?Thinkbox představí také zbrusu novou studii obývacího pokoje - "Share value".


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Thinkbox