< zpět na slovník

viz Rating



Příspěvky, které obsahují slovo TVR

FLEMA: GRAND PRIX SI ODVÁŽÍ SLOVENSKÁ KAMPAŇ K REALITY SHOW JÁMA LVOVÁ

1. 10. 2025
uuuSoutěž inovativního využití médií Flema rozdala své ceny. Letos přinesla nové kategorie a sledovala především cíle kampaní a jejich odvážnos...

POSLEDNÍ PŘEDVOLEBNÍ TÝDEN ZAHÁJÍ SUPERDEBATA V NEDĚLI VEČER NA ČT

28. 9. 2025
uuuOd 28. září do 3. října nabídnou hlavní české televizní stanice divákům sérii velkých předvolebních diskusí. Superdebata, která v neděli ...

VÍTĚZEM FESTIVALU SERIAL KILLER JE SERIÁL MONYOVÁ Z PRODUKCE ONEPLAY

27. 9. 2025
uuuOsmý ročník televizního festivalu Serial Killer, který se zaměřuje na evropskou seriálovou tvorbu, i letos odevzdal cenu nejlepšímu TV seriá...

KREATIVITA JE DŮLEŽITÁ, ALE CO VLASTNĚ DOBRÁ KREATIVITA ZNAMENÁ?

26. 9. 2025
uuuAž 85 % marketérů se domnívá, že kreativita je klíčem k úspěchu, ale jen 59 % ví, co vlastně dobrá kreativita znamená, ukazuje průzkum.  ...

KRIMI ŽÁNR TÁHNE TELEVIZNÍ VYSÍLATELE DLOUHODOBĚ

25. 9. 2025
uuuOznámení mediální skupiny Nova k rebrandingu stanice Nova Gold na Nova Krimi je významným krokem. Češi jsou krimi formáty, a zejména true cr...

SPOTŘEBITELÉ SE LETOS NEMOHOU DOČKAT HALLOWEENU

18. 9. 2025
uuuMaloobchodníci se se svými obvyklými halloweenskými triky drží plánu. Skutečnou odměnou jim podle odhadů Národní maloobchodní federace budou...

INZERCE V PRÉMIOVÝCH MÉDIÍCH POSILUJE DŮVĚRU VE ZNAČKY

16. 9. 2025
uuuSpotřebitelé důvěřují značkám více, pokud se jejich reklama objevuje v prémiových médiích, vyplývá z mezinárodního výzkumu. Podle nové st...

INVESTICE DO REKLAMY LETOS ZVOLNÍ, TRADIČNÍ MÉDIA POKLESNOU

2. 9. 2025
uuuProvozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají především čis...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.