< zpět na slovník

Značka (míněno v obchodním kontextu). Zahrnuje název, logo, slogan a design spojený se značkou nebo specifickým produktem. Značka je symbolické označení pro všechny informace spojené s produktem a slouží pro vytváření asociací a očekávání spojených s ním. Brand safety zahrnuje důležitost umístění reklamy nebo propagaci značky v takovém mediálním prostředí, kterému divák důvěřuje a které samo o sobě značku podpoří. Televizní prostředí je pro značky považováno za bezpečnější než online platformy s nižší možností kontroly.



Příspěvky, které obsahují slovo Brand

VELIKONOČNÍ REKLAMA NETRADIČNĚ - ČOKOLÁDOVÝ PES OD ALDI VYHRÁVÁ SVÁTKY JARA

27. 3. 2024
uuuDle výsledků testů výzkumné společnosti System 1 způsobilo Aldi revoluci ve vánoční reklamě - takže to, co dělá o Velikonocích, je více než ...

WARC ODHALIL NEJEFEKTIVNĚJŠÍ KAMPANĚ

25. 3. 2024
uuuPodle úspěchů v soutěžích efektivity sledovaných organizací WARC je top kampaní loňského roku projekt Shah Rukh Khan-My-Ad. Kdo další uspěl?...

YOUNG LIONS 2024: PRÁCE 81 TÝMŮ PRO ČTYŘI ORGANIZACE HODNOTÍ 21 POROTCŮ

22. 3. 2024
uuuUž šestnáctý ročník národního kola soutěže Young Lions pro mladé komunikační profesionály do 31 let už brzy ocení vítězné talenty. Soutěž...

CO SLOVA NEŘEKNOU, UKAZUJE PRVNÍ KAMPAŇ NOVÉ ZNAČKY BOHEMILK OPOČNO

18. 3. 2024
uuuBohemilk Opočno spouští komunikační platformu od agentury Boomerang Communication, postupně zastřeší všechny značky společnosti Interlacto. ...

E-SHOPY OCEŇUJÍ EFEKTIVITU TELEVIZNÍCH A RÁDIOVÝCH KAMPANÍ

18. 3. 2024
uuuZvýšení povědomí o značce, ale i příspěvek k celkovému obratu přináší e-shopům kampaně v tradičních médiích. Vyplynulo to z diskuse na setká...

ČESKÝ VÝROBCE POVLEČENÍ LEJAAN VSTUPUJE S KAMPANÍ DO TV

15. 3. 2024
uuuČeský výrobce povlečení Lejaan zahajuje TV kampaň a hledá cestu ke čtyřicátníkům. Po čtyřech letech zahajuje liberecká značka povlečení L...

GOLDEN DRUM PŘIJÍMÁ PŘIHLÁŠKY, LETOS SLAVÍ 30. VÝROČÍ

1. 3. 2024
uuuMezinárodní festival kreativity Golden Drum, jehož je MAM mediálním partnerem a který se letos opět koná v říjnu ve slovinské Portoroži, vyz...

ADFORUM PŘEDSTAVUJE NEJOCEŇOVANĚJŠÍ KAMPANĚ ROKU 2023

26. 2. 2024
uuuPodle sedmého ročníku studie Business Creative Report je nejoceňovanější kampaní loňského roku projekt McEnroe vs. McEnroe. Které další uspě...