< zpět na slovník

viz Reach



Příspěvky, které obsahují slovo Zásah

ČEŠI SLEDUJÍ TELEVIZI V PRŮMĚRU 3,5 HODINY DENNĚ

21. 11. 2024
uuuHodnota průměrné doby strávené u televize (ATS) se v České republice stabilně drží na 3,5 hodinách denně. Ukazují to data z elektronického m...

ASOCIACE KOMERČNÍCH TELEVIZÍ SLAVÍ SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE SPOLEČNÝM SPOTEM A PESTRÝM PROGRAMEM PRO PARTNERY

21. 11. 2024
uuuAsociace komerčních televizí letos už po osmé slaví Světový den televize. V rámci oslav je pro diváky připravený speciální promo spot, který...

PUBLICIS GROUPE SE ZAPOJILA DO PILOTNÍHO PROJEKTU EYEMETER OD MEDIANU

14. 11. 2024
uuuKomunikační skupina Publicis Groupe se jako jedna z agentur v Česku zapojila do pilotního projektu společnosti Median s názvem EyeMeter. Jeh...

OCENĚNÍ ZA KREATIVITU V EFFIE CZECH REPUBLIC: SPECIÁLNÍ CENA ART DIRECTORS CLUB PRO EPICKOU LEGO VÝHRU OD KREATIV GANGU

12. 11. 2024
uuuLetošní ročník Effie, soutěže o nejefektivnější reklamu, má mnoho novinek. Jednou z nich je i předání ceny Art Directors Club na Effie stage...

AMERICKÁ VOLEBNÍ NOC ZASÁHLA NA ČT A CNN PRIMA NEWS PŘES MILION DIVÁKŮ

8. 11. 2024
uuuAlespoň tři minuty vysílání výsledků amerických prezidentských voleb vyhledalo v noci z úterý na středu na obou zpravodajských stanicích víc...

TRENDY PRO ROK 2025 PODLE KANTARU: OD „WOKE“ ZNAČEK K „TOTÁLNÍMU“ VIDEU

6. 11. 2024
uuuTop 10 trendů, které ovlivní marketing nejen v příštím roce, představila společnost Kantar. Řeší limity inovací, generativní AI i požadavky ...

MEDIA CLUB: CENA RÁDIÍ POROSTE O 5 %, ONLINE O 8 % AŽ 10 %

21. 10. 2024
uuuCeny rádiové reklamy na stanicích Media Clubu se v příštím roce zvýší o 5 %, onlinová reklama poroste v průměru o 8 až 10 %. Pro příští r...

MEDIA CLUB ODBAVIL CTV KAMPAŇ PŘES GOOGLE DV360

15. 10. 2024
uuuMedia Club poprvé ve svém inventory spustil programatickou Connected TV (CTV) kampaň skrze Google DV360. Media Club ve spolupráci s agent...