< zpět na slovník

viz Předplacené video na vyžádání (SVOD)



Příspěvky, které obsahují slovo Svod

ODHAD: SVOD V ČESKU VZROSTE DO 2027 NA TÉMĚŘ 4 MLD. KČ

8. 9. 2022
Český trh placeného videa na vyžádání by se podle predikce mohl do roku 2027 více než zdvojnásobit a dosáhnout necelých 3,8 mld. Kč. Obje...

NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023

22. 8. 2022
Reklamní podzim se zatím na TV Nova rozjel slibně. Investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by pak měly přinést své ...

PODÍL ČECHŮ SLEDUJÍCÍCH SVOD PŘÍŠTÍ ROK STOUPNE NA 42 %

10. 8. 2022
Trh placených VOD služeb v České republice by měl růst i v příštím roce, ukazuje průzkum Atmedia. Podíl Čechů, kteří využívají alespoň je...

PLACENÉ VOD SLUŽBY VYUŽÍVÁ 40 % ČECHŮ. ALE NE VŠICHNI ZA NĚ PLATÍ

3. 8. 2022
Aspoň jednu placenou službu pro sledování televizních pořadů, seriálů a filmů využívá 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let. Mívají přístup k více...

DEMYSTIFIKACE CTV VE VELKÉ BRITÁNII

5. 7. 2022
Matt Hill ze Thinkboxu zkoumá svět CTV a zjišťuje, proč je Británie tvrdý oříšek Ve světě televize připojené k internetu se toho děje sp...

JAK SE SIGNÁL DOSTÁVÁ DO VAŠÍ TELEVIZE? DISTRIBUČNÍ SÍTĚ POD DROBNOHLEDEM

23. 6. 2022
Tento článek má za cíl podívat se s určitým nadhledem do systémů a zázemí sítí pro distribuci video a audio obsahu k divákovi. Technologický...

STUDIE EU: EVROPŠTÍ DIVÁCI CTV SI OSVOJUJÍ PLATFORMY PODPOROVANÉ REKLAMOU

3. 6. 2022
Diváci připojené televize (CTV) v šesti evropských zemích - včetně Francie, Německa a Velké Británie - používají v průměru 3,5 streamovacích...

ČEŠI CHTĚJÍ TELEVIZI I STREAMOVACÍ SLUŽBY

2. 6. 2022
Lineární vysílání je pořád nejžádanější platformou, shodli se experti na sedmnáctém ročníku konference Digimedia. Potvrdila se i rostoucí ob...