< zpět na slovník

Ukazatel návratnosti investic, který dokáže kvantifikovat, kolik vydělá každá koruna investovaná do reklamy. Může být vyjádřen v procentech, korunách, eurech, dolarech apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Roi

TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ OSLAVUJE SÍLU POZORNOSTI

21. 11. 2022
Televizní společnosti po celém světě oslavují 21. listopadu Světový den televize a připomínají nám, jakou má televize moc upoutat naši pozor...

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022
HbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let...

PROČ JE DNEŠNÍ TELEVIZE MÉDIUM BUDOUCNOSTI A CO ZNAČKÁM PŘINESE TELEVIZE ZÍTŘKA?

13. 1. 2022
Televize se vyvíjí, inovuje a prokazuje svou odolnost. Ale co způsobuje, že je dnešní televize médium budoucnosti? A co přinese televize zít...

SVĚTOVÝ DEN TELEVIZE OSLAVUJE SOUČASNOU PODOBU TELEVIZE NA CELÉM SVĚTĚ

19. 11. 2021
Televizní společnosti po celém světě slaví 21. listopadu Světový den televize. Připomínají nám neustálou a intenzivní přeměnu televize do po...

ÚSPĚŠNÍ INZERENTI DOSAHUJÍ PRŮMĚRNÉ ZISKOVÉ NÁVRATNOSTI INVESTIC 2,26:1

3. 11. 2021
Přinášíme přehled ziskové návratnosti investic, kterou mohou úspěšní inzerenti očekávat. Vychází z analýzy 1 169 případových studí úspěšných...

PODÍL CHYTRÝCH TELEVIZÍ V ČR SE ZA ČTYŘI ROKY ZTROJNÁSOBIL

17. 10. 2021
Podíl chytrých televizí s připojením k internetu se za poslední čtyři roky ztrojnásobil a v současnosti je využívá více než třetina českých ...

VÝZKUM ODHALUJE ROZDÍL MEZI HOSPODÁRNOU A ÚČINNOU NÁVRATNOSTÍ INVESTIC

1. 10. 2021
Poslední vydání seriálu o návratnosti The Payback Series zkoumá možnost médií optimalizovat návratnost investic (ROI) do kampaní. Se začá...

NABÍDKY DO TENDRU ATO ZASLALY NIELSEN ADMOSPHERE A KANTAR

9. 8. 2021
Asociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023-2027 by mělo bý...