< zpět na slovník

Ukazatel návratnosti investic, který dokáže kvantifikovat, kolik vydělá každá koruna investovaná do reklamy. Může být vyjádřen v procentech, korunách, eurech, dolarech apod.



Příspěvky, které obsahují slovo ROI

NOVA A PRIMA SI ZAJISTILY VE SLEDOVÁNÍTV PŘEDNÍ POZICE

28. 1. 2025
uuuOnline platforma SledováníTV provedla v uplynulých dnech významnou změnu v řazení TV kanálů, která reflektuje nové požadavky poskytovatelů t...

STREAMOVACÍ A OTT SLUŽBY LOKALIZUJÍ DÍKY AI OBSAH DO ČEŠTINY

23. 1. 2025
uuuZdá se, že možnost vstoupit na nové trhy se zahraniční službou nebylo nikdy jednodušší. Zaklínadlo zvané AI zvládne i lokalizaci do češtiny....

LONI DO ČESKA VSTOUPILO 47 ZNAČEK, LETOS PLÁNUJE VSTUP MÜLLER

8. 1. 2025
uuuNa český maloobchodní trh přišlo v roce 2024 rekordní počet nových značek. Letos svůj vstup plánuje drogerie Müller či Wendy’s Woolworth. ...

MÉDIA 2024: NOVÉ TELEVIZE, BOJ O POPLATKY I ZÁNIKY PRVNÍCH DENÍKŮ

31. 12. 2024
uuuNové televizní stanice a pokračování rozvoje videa na vyžádání, změny v mediálních firmách Jaromíra Soukupa, zánik prvních tištěných deníků,...

MAKING A MARKETER 2: MARKETING MÁ MARKETINGOVÝ PROBLÉM

29. 10. 2024
uuuTým Marketing Festivalu zveřejnil filmový dokument Making a Marketer 2, ve kterém vystupují osobnosti současné marketingové scény. Tým př...

EVROPA SE STÁVÁ PRO CTV NEJRYCHLEJI ROSTOUCÍM TRHEM

27. 10. 2024
uuuPřes 80 % domácností s připojenou televizí dává CTV přednost před klasickou lineární televizí. I když podíl CTV na trhu v Evropě zatím ne...

TELEVIZNÍ A AUDIO SPOLEČNOSTI SE SHODLY NA PĚTI PRIORITÁCH, KTERÉ JSOU KLÍČEM K ÚSPĚCHU V BUDOUCÍM MEDIÁLNÍM PROSTŘEDÍ

17. 6. 2024
uuuNová charta mediálního odvětví popisuje kolektivní ambice a společné závazky multiplatformních televizních a audio společností po celém svět...

ATTENTION PLANNING: NOVÝ STANDARD PLÁNOVÁNÍ REKLAMNÍCH KAMPANÍ

30. 5. 2024
uuuPlatba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama získává...