< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Line��rn�� tv

xxx

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022
uuuHbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let...

TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %

24. 10. 2022
uuuRůst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %. Televizní s...

TRENDY PODLE NEXUS EXPO: POZORNOST, PERSONALIZACE NEBO TOTAL VIDEO

30. 9. 2022
uuuPrvní ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a reklamní komunikaci. Agentury skupiny Group M pozvaly do svého Camp...

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ

22. 9. 2022
uuuLineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konf...

ČEŠI CHTĚJÍ TELEVIZI I STREAMOVACÍ SLUŽBY

2. 6. 2022
uuuLineární vysílání je pořád nejžádanější platformou, shodli se experti na sedmnáctém ročníku konference Digimedia. Potvrdila se i rostoucí ob...

JEDNOTNÉ MĚŘENÍ PRO TV A ONLINE VIDEO ADCROSS SE ROZŠÍŘÍ

13. 4. 2022
uuuMedia Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního měření TV a video reklamy AdCross. Mediální zastupitelství Med...

TRENDY: LINEÁRNÍ TV SE BUDE SNIŽOVAT, POROSTE VIDEO NA VYŽÁDÁNÍ

13. 4. 2022
uuuPřestože lineární televize je stále silným zdrojem sledování videoobsahu, pro další roky se předpokládá, že dále poroste sledovanost online ...

STUDIE IAB: DIGITÁLNÍ VIDEOREKLAMA ZVYŠUJE DOSAH KAMPANÍ V LINEÁRNÍ TV

22. 3. 2022
uuuReklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě...