< zpět na slovník

Zobrazení reklamy (používá se na internetu). Počítá se, kolikrát se reklama zobrazí, ať už na ni uživatel klikne, nebo ne.



Příspěvky, které obsahují slovo Imprese

TV ÓČKO SE ROZROSTLO NA SÍTÍCH A NOVĚ GARANTUJE IMPRESE

20. 11. 2023
uuuSkupina Óčko rozšířila aktivity na sociálních sítích a zadavatelům reklamy nabídla nové obchodní balíčky s garancí počtu impresí. Pokračuje ...

STUDIE USA: INTERAKTIVNÍ VIDEOREKLAMY NA CTV MAJÍ LEPŠÍ VÝSLEDKY NEŽ NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH A POČÍTAČÍCH

15. 9. 2022
uuuPokročilá kreativa videoreklam v televizi připojené k internetu vykazuje vyšší výkonnost než interaktivní video na mobilních zařízeních a po...

JAK DTC ZNAČKY FORMUJÍ BUDOUCNOST TELEVIZE

23. 9. 2021
uuuSoučasné odvětví televizní reklamy za mnohé vděčí společnostem, které vzešly z internetu, zejména DTC značkám. Tato rostoucí skupina startup...

KDYŽ ZUŘÍ STREAMOVACÍ VÁLKY, LINEÁRNÍ TELEVIZE NESMÍ SPÁT

26. 5. 2021
uuuViděli jste titulky: „Streamování v pandemii zvítězilo.“ „Osvojování se během minulého roku prudce zvýšilo.“ „Sledovanost vzrostla ve všech ...

AVOD BUDE MÍT VELKÝ PODÍL, ALE JEŠTĚ TO POTRVÁ

25. 3. 2021
uuuStreamování mění svět sledování televize. Naneštěstí pro svět reklamy je valná většina tohoto sledování bez reklam, protože na většině těch ...