< zpět na slovník

Zobrazení reklamy (používá se na internetu). Počítá se, kolikrát se reklama zobrazí, ať už na ni uživatel klikne, nebo ne.



Příspěvky, které obsahují slovo Imprese

MEDIA CLUB: CENA RÁDIÍ POROSTE O 5 %, ONLINE O 8 % AŽ 10 %

21. 10. 2024
uuuCeny rádiové reklamy na stanicích Media Clubu se v příštím roce zvýší o 5 %, onlinová reklama poroste v průměru o 8 až 10 %. Pro příští r...

WARC: NEJVĚTŠÍM STRAŠÁKEM PROGRAMATICKÉ REKLAMY JE BRAND SAFETY

20. 8. 2024
uuuJaké hlavní trendy budou v následujícím roce ovlivňovat programatickou reklamu? To je předmětem nové zprávy The Future of Programmatic 2024,...

ATTENTION PLANNING: NOVÝ STANDARD PLÁNOVÁNÍ REKLAMNÍCH KAMPANÍ

30. 5. 2024
uuuPlatba za impresi a ani metrika viditelné imprese už v dnešní době v digitální reklamě nestačí. Klíčová je pozornost, kterou reklama získává...

OMNICONNECT SE ZAMĚŘÍ NA POZORNOST, VYSTOUPÍ I KAREN NELSON-FIELD

9. 4. 2024
uuuDruhý ročník konference OmniConnect se bude věnovat pozornosti a tomu, jak přístup zohledňující pozornost ovlivňuje kreativu, způsob komunik...

NOVÝ TYP REKLAMY VE SMART TV ZASÁHNE AŽ ČTYŘI MILIONY LIDÍ

20. 2. 2024
uuuJak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV. Streamovac...

TV ÓČKO SE ROZROSTLO NA SÍTÍCH A NOVĚ GARANTUJE IMPRESE

20. 11. 2023
uuuSkupina Óčko rozšířila aktivity na sociálních sítích a zadavatelům reklamy nabídla nové obchodní balíčky s garancí počtu impresí. Pokračuje ...

STUDIE USA: INTERAKTIVNÍ VIDEOREKLAMY NA CTV MAJÍ LEPŠÍ VÝSLEDKY NEŽ NA MOBILNÍCH ZAŘÍZENÍCH A POČÍTAČÍCH

15. 9. 2022
uuuPokročilá kreativa videoreklam v televizi připojené k internetu vykazuje vyšší výkonnost než interaktivní video na mobilních zařízeních a po...