Brand
Značka (míněno v obchodním kontextu). Zahrnuje název, logo, slogan a design spojený se značkou nebo specifickým produktem. Značka je symbolické označení pro všechny informace spojené s produktem a slouží pro vytváření asociací a očekávání spojených s ním. Brand safety zahrnuje důležitost umístění reklamy nebo propagaci značky v takovém mediálním prostředí, kterému divák důvěřuje a které samo o sobě značku podpoří. Televizní prostředí je pro značky považováno za bezpečnější než online platformy s nižší možností kontroly.
Příspěvky, které obsahují slovo Brand

4CAMPING VSTUPUJE S NOVOU TELEVIZNÍ KAMPANÍ MIMO SVŮJ HLAVNÍ SEGMENT – DO TURISTIKY
23. 6. 2025
uuuOd 16. června je v síti TV Nova vysílán nový TV spot e-shopu 4camping. Vyvádí značku z kempu s emotivní kampaní blíže k turistice bez snahy ...

PODÍVEJTE SE NA NEJVÍCE OCEŇOVANÉ KAMPANĚ Z CANNES LIONS
22. 6. 2025
uuuFestival Cannes Lions ocenil ty nejkreativnější kampaně světa. MAM přináší výběr desítky nejúspěšnějších „sběratelů lvů“.
Podle Cannes Li...

FIRMY COUVAJÍ Z PRIDE SPONZORINGU. MÍSTO INKLUZE NASTUPUJE STRACH Z POLITICKÝCH NÁSLEDKŮ
8. 6. 2025
uuuČerven, měsíc oslav LGBT+ komunity, letos ve Spojených státech probíhá v mnohem tišším módu než obvykle. Řada velkých značek se rozhodla stá...

APPLE JE DÁL NEJHODNOTNĚJŠÍ ZNAČKOU. CO UKÁZAL NOVÝ ŽEBŘÍČEK?
16. 5. 2025
uuuOd roku 2006 se hodnota žebříčku Global Top 100 zvýšila o více než 9,3 bilionu dolarů a aktuálně dosahuje 10,7 bilionu dolarů.
Apple zůst...

VODAFONE TV SPOUŠTÍ V ČESKU VLASTNÍ KANÁLY I NOVOU PLATFORMU
15. 5. 2025
uuuTelevizní programy pod vlastním brandem bude mít v Česku i operátor Vodafone. Spolupracuje na nich s partnery Starmax a Tivio. Služba chystá...

PRIMA SPOUŠTÍ MEDIÁLNÍ HUB COOLLAB ZAMĚŘENÝ NA MLADÉ
24. 4. 2025
uuuPrima uvedla nový mediální projekt CoolLab, který se zaměřuje na projekty pro mladé cílové skupiny.
Mediální skupina Prima představila no...

ONEPLAY SE MÁ KDE INSPIROVAT, DAZN ZMĚNILA SVOU SLUŽBU
11. 4. 2025
uuuJedním z lákadel nové streamovací služby Oneplay, na které v současné době převádí O2 své zákazníky, je sport. Zápas o sportovního fanouška ...

SHARE A COCA-COLA SE VRACÍ. O KAMPANI PROMLUVÍ V PŘÍŠTÍM ČÍSLEM MAM ŠÉF MARKETINGU JAKUB LOOS
4. 4. 2025
uuuSpolečnost Coca-Cola přichází znovu se svou legendární kampaní „Share a Coca-Cola“. Tentokrát vyzývá především příslušníky mladých generací ...