< zpět na slovník

V kontextu PEM je to podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na daném televizním kanálu. Total Rating (celková sledovanost v %) je podíl osob z cílové skupiny, které živě sledovaly průměrnou sekundu daného časového úseku televizního vysílání na jakémkoliv libovolném kanálu. Rating se uvádí v % i v tisících (také pod pojmem sledovanost, projekce či tisíce).



Příspěvky, které obsahují slovo Rating

DATA SPOLEČNOSTI NIELSEN UKAZUJÍ, JAK SE MĚNÍ ZPŮSOB, JAKÝM DIVÁCI SLEDUJÍ SUPER BOWL

25. 2. 2024
uuuProduktová ředitelka společnosti Nielsen hovoří o trendech sledování americké Národní fotbalové ligy. Super Bowl je jednou z největších t...

INSPIRACE ZDARMA: JAKÉ JSOU LETOŠNÍ NEJEFEKTIVNĚJŠÍ VÁNOČNÍ SPOTY?

27. 11. 2023
uuuSázka na osvědčené a spotřebitelům známé postavy se vyplácí. To je mimo jiné zjištění britské platformy System1, která měří efektivitu kreat...

SLEDOVANOST ŽENSKÝCH SPORTŮ ROSTE

9. 8. 2023
uuuZájem o ženské sporty roste raketovým tempem. Jak mohou vysílací společnosti a sponzoři podpořit tento trend? Turnaj NCAA v roce 2023 při...

PODLE SPOLEČNOSTI NIELSEN SE DÍKY DĚTEM S KONCEM ŠKOLNÍHO ROKU ZVÝŠILO SLEDOVÁNÍ TELEVIZE

4. 8. 2023
uuuDětská sledovanost se v červnu zvýšila natolik, že způsobila celkový nárůst sledovanosti televize o 2,2 %. Podle nově zveřejněného výzkumu s...

PREZIDENTSKÉ VOLEBNÍ VÝSLEDKY SLEDOVALY MILIONY DIVÁKŮ

29. 1. 2023
uuuVýsledky prezidentských voleb sledovaly v sobotu miliony diváků. Nejvíce jich vyhledalo zpravodajskou stanici ČT24. Vysílání televizních ...

PREZIDENTSKÉ VYSÍLÁNÍ OSLOVILO NA ČESKÝCH TELEVIZÍCH MILIONY LIDÍ

15. 1. 2023
uuuTelevizní vysílání k výsledkům prvního kola prezidentských voleb vyhledaly v sobotu miliony lidí. ČT24 byla v sobotu nejsledovanější tuzemsk...

NOVÉ ZÁSADY PRO TV REKLAMY. JAKÉ ZMĚNY PŘINESOU?

28. 12. 2022
uuuAktuální směrnice Evropské unie o audiovizuálních mediálních službách významně upravuje zákonné limity pro klasickou reklamu na komerčních s...

STUDIE USA: SPOLEČNÝ NÁKUP VIDEOREKLAMY CTV S LINEÁRNÍ REKLAMOU JE UŽ „TÉMĚŘ BĚŽNÝ“

6. 10. 2022
uuuPodle průzkumu společnosti PubMatic, dodavatele reklamního softwaru, je kombinace nákupu CTV/over-the-top (OTT) videoreklamy s lineárními te...