< zpět na slovník

V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.



Příspěvky, které obsahují slovo Data

BINET A DAVIS: MARKETÉŘI SLEDUJÍ ROI, ALE VELIKOST ROZPOČTU JE DŮLEŽITĚJŠÍ

17. 10. 2025
uuuVětší rozpočty mají osmkrát větší vliv na efektivitu než zaměření se na návratnost investic kampaní (ROI). Ukazuje to nový výzkum IPA, za ni...

HBBTV PŘEDSTAVUJE POROTU SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2025

6. 10. 2025
uuuAsociace HbbTV, celosvětová iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro poskytování pokročilých interaktivních televizních s...

TELEVIZNÍ ZÁŘÍ VYHRÁLA SKUPINA NOVA, POŘADEM MĚSÍCE OCTOPUS

6. 10. 2025
uuuTelevizní skupina Nova zaznamenala v září nejvyšší podíly na sledovanosti ve všech rozhodujících diváckých skupinách. Skupina Nova dosáhl...

VOLBY NA ČT, CNN PRIMA NEWS A TV NOVA OSLOVILY PŘES TŘI MILIONY LIDÍ

5. 10. 2025
uuuVolební sobotní televizní vysílání na třech tuzemských televizních stanicích vyhledalo na 3,3 milionu diváků starších 15 let. Celodenní v...

VOLEBNÍ TV VYSÍLÁNÍ ZAHÁJÍ V SOBOTU OD RÁNA, POTRVÁ AŽ DO PŮLNOCI

3. 10. 2025
uuuSobotní volební den budou tuzemské televizní zpravodajské stanice sledovat od rána. CNN Prima News začne své volební vysílání od 8:00, ČT24 ...

ORLANDO WOOD A SIR JOHN HEGARTY O TOM, JAK KREATIVITA PODPORUJE RŮST ZNAČEK.

24. 9. 2025
uuuLetošní rok přináší symbolické výročí – uplynulo 150 let od prvního doloženého použití slova creativity v angličtině. Historik Adolphus Will...

PROČ REKLAMNÍ ODVĚTVÍ NEMŮŽE ČEKAT NA SMĚRNICE O ODPOVĚDNÉM VYUŽÍVÁNÍ

22. 9. 2025
uuuPokud budou firmy čekat na regulaci, budou vždy pozadu, říká Kevin Alvero, ředitel oddělení pro dodržování předpisů ve společnosti Integral ...

MLADŠÍ PRACOVNÍCI V MARKETINGU JSOU OTEVŘENÍ NAVÝŠENÍ ROZPOČTU NA REKLAMU V RÁDIU A TELEVIZI

21. 9. 2025
uuu„Mladší markeťáci mohou inklinovat spíše k sociálním sítím,“ poznamenává Matt Sunshine, generální ředitel společnosti The Center for Sales S...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.