< zpět na slovník

viz Video na vyžádání (VOD)



Příspěvky, které obsahují slovo Vod

STREAMING TÁHNE TRŽBY, ZISKOVOST MÉDIÍ V EVROPĚ ALE KLESÁ

16. 9. 2025
uuuEvropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší ...

REKLAMNÍ VÝDAJE DO LINEÁRNÍ TV KVŮLI STREAMINGU KLESAJÍ

15. 9. 2025
uuuS přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi. Trh s televizní reklamou se cel...

ZLATÝ STŘEDNÍK: PROJEKTEM ROKU JE SVOBODA NÁS SPOJUJE

11. 9. 2025
uuuProjektem roku 23. ročníku soutěže Zlatý středník je „Svoboda nás spojuje“, nejlepší agenturou se stala MSL Czech Republic. Soutěž Zlatý ...

AI BABIČKA SE V KAMPANI O2 STÁVÁ „NOČNÍ MŮROU KYBERŠMEJDŮ“

3. 9. 2025
uuuCílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti. Operátor O2 sp...

SINGER PŘECHÁZÍ Z POSTU CEO SKUPINY PRIMA, NAHRAZUJE HO KUBÁT

1. 9. 2025
uuuKlíčová změna v managementu FTV Prima. Marek Singer se přesouvá z postu CEO skupiny Prima po sedmnácti letech. Jeho místo zaujme Lukáš Kubát...

NAKUPUJÍCÍ ČEŠI 45+: AKTIVNÍ, VYBÍRAVÍ A NE TAK ODLIŠNÍ OD MLADÝCH

28. 8. 2025
uuuSpotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena...

RECMA: TRH MEDIÁLEK LONI ROSTL. VEDE KNOWLIMITS PŘED OMD A PHD

20. 8. 2025
uuuSvůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském roce na českém trhu sestavila také Recma. Mediální agentura Knowlim...

LABUBU: FENOMÉN, KTERÝ SI Z ASIE PODMANIL TRH I SOCIÁLNÍ SÍTĚ

15. 8. 2025
uuuHračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou. ...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.