SOV
Podíl ratingů, GRPs konkrétního inzerenta, značky nebo média na celkovém objemu ratingů, GRPs trhu nebo kategorie.
Příspěvky, které obsahují slovo SOV

STREAMING TÁHNE TRŽBY, ZISKOVOST MÉDIÍ V EVROPĚ ALE KLESÁ
16. 9. 2025
uuuEvropský mediální trh roste díky streamingu, online reklamě a novým modelům distribuce. Ziskovost mediálních firem však klesá a stále větší ...

ASOCIACE HBBTV OTEVÍRÁ PŘIHLAŠOVÁNÍ DO SOUTĚŽE O CENY HBBTV 2025
9. 9. 2025
uuuAsociace HbbTV, globální iniciativa zaměřená na poskytování otevřených standardů pro poskytování pokročilých interaktivních televizních služ...

AI BABIČKA SE V KAMPANI O2 STÁVÁ „NOČNÍ MŮROU KYBERŠMEJDŮ“
3. 9. 2025
uuuCílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Operátor O2 sp...

RADIOHOUSE A TV NOVA ZNOVU PODPOŘÍ 100 MIL. KČ MENŠÍ PODNIKATELE
1. 9. 2025
uuuMediální zastupitelství Radiohouse ve spolupráci s TV Nova spouští další ročník programu RH 300 Cross+.
Radiohouse a TV Nova znovu spoušt...

SINGER PŘECHÁZÍ Z POSTU CEO SKUPINY PRIMA, NAHRAZUJE HO KUBÁT
1. 9. 2025
uuuKlíčová změna v managementu FTV Prima. Marek Singer se přesouvá z postu CEO skupiny Prima po sedmnácti letech. Jeho místo zaujme Lukáš Kubát...

NAKUPUJÍCÍ ČEŠI 45+: AKTIVNÍ, VYBÍRAVÍ A NE TAK ODLIŠNÍ OD MLADÝCH
28. 8. 2025
uuuSpotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena...

EFFIE LETOS REGISTRUJE 118 PŘIHLÁŠEK, O PĚTINU VÍC NEŽ VLONI
26. 8. 2025
uuuNejvětší tuzemská soutěž reklamní efektivity Effie vyhodnotí v letošním roce 118 přihlášek. Jde o rekordní počet.
Ve 28. ročníku Effie Aw...

BACK-TO-SCHOOL KAMPANĚ JSOU TU, ZNAČKY CÍLÍ NA RODIČE I ŽÁKY
22. 8. 2025
uuuS blížícím se začátkem školního roku odstartovaly i hlavní marketingové kampaně značek zaměřené na studenty a rodiče.
S blížícím se začát...