< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořadUcelená část vysílání televizního kanálu s určitým konkrétním obsahem či sdělením, ohraničená začátkem a koncem. Pořad má svůj vlastní název a je vysílán v určitém čase. Doba vysílání pořadu je v PEM určena s přesností na jednu sekundu. Pořadem může být i komerční vysílání. následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VODviz Video na vyžádání (VOD) (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Line��rn�� televize

10 HLAVNÍCH DŮVODŮ, PROČ JE TELEVIZE LEPŠÍ NEŽ YOUTUBE

1. 9. 2022
Rozhodujete se, jak investovat mediální rozpočet určený pro video? Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi televizí a YouTube? Odborníci ze společno...

NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023

22. 8. 2022
Reklamní podzim se zatím na TV Nova rozjel slibně. Investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by pak měly přinést své ...

VOYO BUDE MÍT DO PĚTI LET MILION PŘEDPLATITELŮ, VĚŘÍ ŠÉF TV NOVA VLČEK

25. 7. 2022
Nejsilnější televizní stanice v Česku TV Nova pod vedením skupiny PPF razantně přeřadila na placené služby. Do Voya pumpuje stovky milionů. ...

DEMYSTIFIKACE CTV VE VELKÉ BRITÁNII

5. 7. 2022
Matt Hill ze Thinkboxu zkoumá svět CTV a zjišťuje, proč je Británie tvrdý oříšek Ve světě televize připojené k internetu se toho děje sp...

DIVÁCI CTV DÁVAJÍ PŘEDNOST REKLAMÁM PŘED VYŠŠÍMI POPLATKY ZA OBSAH

1. 6. 2022
Nový průzkum společností DeepIntent a LG uvádí, že téměř dvě třetiny (64 %) diváků připojené televize by raději sledovaly reklamy, než aby z...

TELEVIZE JE HNACÍ SILOU NÁRŮSTU OBJEMU VYHLEDÁVÁNÍ

1. 6. 2022
Nejnovější graf měsíce společnosti Thinkbox ukazuje silný vztah mezi televizním vysíláním a objemem vyhledávání. Na konkrétním příkladu i...

BUDOUCNOST TELEVIZE OČIMA EXPERTŮ Z OKOLNÍCH STÁTŮ

26. 5. 2022
Jaký je vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže ve střední Evropě? V posledním roce v Atmedia pod značkou atmedia insight:...

CTV TĚŽÍ Z ODMÍTÁNÍ COOKIES

3. 5. 2022
Nová zpráva IAB uvádí, že se inzerenti obracejí k CTV jako ke způsobu, jak efektivně a účinně vynakládat prostředky na reklamu. CTV totiž ch...