< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Line��rn�� televize

xxx

STUDIE USA: SPOLEČNÝ NÁKUP VIDEOREKLAMY CTV S LINEÁRNÍ REKLAMOU JE UŽ „TÉMĚŘ BĚŽNÝ“

6. 10. 2022
uuuPodle průzkumu společnosti PubMatic, dodavatele reklamního softwaru, je kombinace nákupu CTV/over-the-top (OTT) videoreklamy s lineárními te...

10 HLAVNÍCH DŮVODŮ, PROČ JE TELEVIZE LEPŠÍ NEŽ YOUTUBE

25. 8. 2022
uuuRozhodujete se, jak investovat mediální rozpočet určený pro video? Zajímá vás, jaký je rozdíl mezi televizí a YouTube? Odborníci ze společno...

NOVÝ OBSAH NA TV NOVA BUDE GRADOVAT V ROCE 2023

22. 8. 2022
uuuReklamní podzim se zatím na TV Nova rozjel slibně. Investice, které televizní skupina vložila do přípravy programu, by pak měly přinést své ...

VOYO BUDE MÍT DO PĚTI LET MILION PŘEDPLATITELŮ, VĚŘÍ ŠÉF TV NOVA VLČEK

25. 7. 2022
uuuNejsilnější televizní stanice v Česku TV Nova pod vedením skupiny PPF razantně přeřadila na placené služby. Do Voya pumpuje stovky milionů. ...

DEMYSTIFIKACE CTV VE VELKÉ BRITÁNII

5. 7. 2022
uuuMatt Hill ze Thinkboxu zkoumá svět CTV a zjišťuje, proč je Británie tvrdý oříšek Ve světě televize připojené k internetu se toho děje sp...

DIVÁCI CTV DÁVAJÍ PŘEDNOST REKLAMÁM PŘED VYŠŠÍMI POPLATKY ZA OBSAH

1. 6. 2022
uuuNový průzkum společností DeepIntent a LG uvádí, že téměř dvě třetiny (64 %) diváků připojené televize by raději sledovaly reklamy, než aby z...

TELEVIZE JE HNACÍ SILOU NÁRŮSTU OBJEMU VYHLEDÁVÁNÍ

1. 6. 2022
uuuNejnovější graf měsíce společnosti Thinkbox ukazuje silný vztah mezi televizním vysíláním a objemem vyhledávání. Na konkrétním příkladu i...

BUDOUCNOST TELEVIZE OČIMA EXPERTŮ Z OKOLNÍCH STÁTŮ

26. 5. 2022
uuuJaký je vývoj televizního trhu očima zástupců televizní branže ve střední Evropě? V posledním roce v Atmedia pod značkou atmedia insight:...