< zpět na slovník

Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořadUcelená část vysílání televizního kanálu s určitým konkrétním obsahem či sdělením, ohraničená začátkem a koncem. Pořad má svůj vlastní název a je vysílán v určitém čase. Doba vysílání pořadu je v PEM určena s přesností na jednu sekundu. Pořadem může být i komerční vysílání. následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VODviz Video na vyžádání (VOD) (video-on-demand) služby apod.



Příspěvky, které obsahují slovo Lineární tv

LINEÁRNÍ TV REKLAMU LZE DÍKY HBBTV CÍLIT A PERSONALIZOVAT

15. 11. 2022
HbbTV řešení může do lineární TV reklamy přinést personalizaci a cílení. Z online reklamy mají provozovatelé online videa získat do pěti let...

TV NOVA ZVÝŠÍ CENU REKLAMY PRO ROK 2023 O 12 %

24. 10. 2022
Růst cen promítne televizní skupina Nova částečně do své obchodní politiky pro rok 2023. Cenu televizní reklamy zvýší o 12 %. Televizní s...

TRENDY PODLE NEXUS EXPO: POZORNOST, PERSONALIZACE NEBO TOTAL VIDEO

30. 9. 2022
První ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a reklamní komunikaci. Agentury skupiny Group M pozvaly do svého Camp...

LINEÁRNÍ TELEVIZE JE PŘES RŮST VOD OBCHODNĚ KLÍČOVÁ

22. 9. 2022
Lineární televizní vysílání je přes rozmach služeb videa na vyžádání (VOD) stále klíčovým zdrojem výnosů i zisků vysílatelů, zaznělo na konf...

ČEŠI CHTĚJÍ TELEVIZI I STREAMOVACÍ SLUŽBY

2. 6. 2022
Lineární vysílání je pořád nejžádanější platformou, shodli se experti na sedmnáctém ročníku konference Digimedia. Potvrdila se i rostoucí ob...

JEDNOTNÉ MĚŘENÍ PRO TV A ONLINE VIDEO ADCROSS SE ROZŠÍŘÍ

13. 4. 2022
Media Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního měření TV a video reklamy AdCross. Mediální zastupitelství Med...

TRENDY: LINEÁRNÍ TV SE BUDE SNIŽOVAT, POROSTE VIDEO NA VYŽÁDÁNÍ

13. 4. 2022
Přestože lineární televize je stále silným zdrojem sledování videoobsahu, pro další roky se předpokládá, že dále poroste sledovanost online ...

STUDIE IAB: DIGITÁLNÍ VIDEOREKLAMA ZVYŠUJE DOSAH KAMPANÍ V LINEÁRNÍ TV

22. 3. 2022
Reklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě...