Lineární televize
Lineární vysílání je vysílatelem naprogramovaná sekvence v denním vysílacím plánu, kterou divák nemůže nijak ovlivnit. Je to klasické televizní nebo rozhlasové vysílání tak, jak ho známe, kdy jeden pořad následuje druhý (oddělený znělkami, reklamami a dalšími částmi vysílání). Opakem je non-linear broadcast, tedy nelineární vysílání, kdy si divák volí, co a v jakém čase bude sledovat. To znamená například podcasting, různé videotéky, VOD (video-on-demand) služby apod.
Příspěvky, které obsahují slovo Lineární televize
DANIEL GRUNT: DO PRÉMIOVÉHO OBSAHU VOYO.CZ JSME UŽ INVESTOVALI ROZHODNĚ PŘES MILIARDU KORUN
19. 7. 2024
uuuPo cca dvou desítkách let kariéry v českých médiích nastoupil manažer Daniel Grunt loni v lednu na jednu z nejmocnějších pozic na trhu - do ...
VIDEO OBSAH PRIMY SPADÁ POD PROGRAM, PRIMA+ ŘÍDÍ BENEŠ
6. 10. 2023
uuuVideo obsah skupiny Prima bude nově zastřešovat programové oddělení v čele s programovou ředitelkou Alex Ruzek.
Video obsah skupiny Prima...
MARKETÉŘI VYHLÍŽEJÍ ČTVRTÉ ČTVRTLETÍ A VÁNOČNÍ SEZONU S NADĚJÍ I S ROZUMEM
14. 9. 2023
uuuVýdaje na reklamu se možná vracejí na úroveň středních jednociferných čísel, obvyklých po roce 2010. Klienti k nim ale obecně i před nadcház...
CME CHYSTÁ VLASTNÍ FAST TV KANÁL, NAPŘÍKLAD S ROMANTICKÝMI POŘADY
24. 7. 2023
uuuPředplatitelé služby Voyo tráví sledováním obsahu dvě hodiny denně, celkově má služba na všech trzích přes 700 tisíc uživatelů. Ve výroční z...
VÝVOJ TELEVIZNÍHO PRŮMYSLU: POHLED ŘEČNÍKŮ Z NEM
10. 6. 2023
uuuČtyř klíčových řečníků na NEM Dubrovnik 2023 jsme se zeptali, jak vidí vývoj televizního průmyslu v příštích 10 letech.
Jejich odpovědi b...
VÝZKUM OMDIA: FAST TRH JE NA CESTĚ K DOSAŽENÍ 42 MILIONŮ DOLARŮ
5. 6. 2023
uuuPodle nového výzkumu společnosti Omdia je trh střední a východní Evropy na dobré cestě dosáhnout do roku 2028 příjmů z FAST služeb (bezplatn...
PPF: TELEVIZNÍ SKUPINA CME LONI ZVÝŠILA ZISK
31. 5. 2023
uuuTelevizní byznys přinesl skupině PPF v roce 2022 vyšší zisk než v předchozím roce, ukazují finanční výsledky.
Čistý zisk televizní skupin...
KONFERENCE NEXTV AD: RŮST TELEVIZNÍHO TRHU TÁHNOU PŘÍJMY Z REKLAMY NA VOD SLUŽBÁCH, ROZVOJ ADRESOVATELNÉ REKLAMY I NÁSTUP FAST CHANNELS
22. 5. 2023
uuuV půlce května proběhla v Praze série mezinárodních konferencí Nextv Ad Europe a Nextv Series Europe pořádaná společností Dataxis, jejichž p...