< zpět na slovník

V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookiesMalý textový soubor (do 4 kB), který je vytvořen webovou stránkou a uložen v počítači uživatele buď dočasně pro daný časový úsek, nebo trvale na hard disku (trvalé soubory cookies). S pomocí souborů cookies může webová stránka uživatele rozpoznat a sledovat jeho preference. Soubory cookies nefungují v prostředí aplikací., které sledují preference a zájmy napříč internetem.



Příspěvky, které obsahují slovo Data

ATO: LOKÁLNÍ TV POŘADY TVOŘÍ VĚTŠINU PODÍLU NA SLEDOVANOSTI

21. 11. 2022
Podíl lokálních televizních pořadů na sledovanosti převyšuje jejich podíl na vysílacím čase. Vyplývá to z dat ATO, které zveřejnila při příl...

HBBTV AKTIVNĚ VYUŽÍVÁ MILION UŽIVATELŮ, ČASTĚJI MLADŠÍCH

9. 11. 2022
V Praze probíhá mezinárodní odborné setkání k HbbTV vysílání. Počet aktivních uživatelů HbbTV představuje v Česku jeden milion. Počet akt...

TV NOVA: VOYO SI PŘEDPLÁCÍ VÍC NEŽ 400 TISÍC LIDÍ

19. 10. 2022
Placená videoplatforma Voyo registruje podle oficiálního sdělení televizní skupiny Nova více než 400 tisíc předplatitelů. Placená videopl...

TRENDY PODLE NEXUS EXPO: POZORNOST, PERSONALIZACE NEBO TOTAL VIDEO

30. 9. 2022
První ročník setkání Nexus Expo nastínil současné trendy v mediální a reklamní komunikaci. Agentury skupiny Group M pozvaly do svého Camp...

REKLAMNÍ INVESTICE V MÉDIÍCH ZA OSM MĚSÍCŮ DRŽÍ DVOUCIFERNÝ RŮST

20. 9. 2022
Všechny sledované mediatypy vykázaly v letošním osmém měsíci meziroční růst monitorovaných investic do médií. Dosavadní vývoj reklamních inv...

WARC PŘEDPOVÍDÁ ZPOMALENÍ REKLAMNÍCH INVESTIC V ROCE 2023

25. 8. 2022
Značky budou ve druhém pololetí pokračovat v reklamních investicích, zpomalení ale očekává sdružení WARC v roce 2023. Výdaje na reklamu p...

PODÍL ČECHŮ SLEDUJÍCÍCH SVOD PŘÍŠTÍ ROK STOUPNE NA 42 %

10. 8. 2022
Trh placených VOD služeb v České republice by měl růst i v příštím roce, ukazuje průzkum Atmedia. Podíl Čechů, kteří využívají alespoň je...

PLACENÉ VOD SLUŽBY VYUŽÍVÁ 40 % ČECHŮ. ALE NE VŠICHNI ZA NĚ PLATÍ

3. 8. 2022
Aspoň jednu placenou službu pro sledování televizních pořadů, seriálů a filmů využívá 40 % Čechů ve věku 15 až 69 let. Mívají přístup k více...