< zpět na slovník

V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.



Příspěvky, které obsahují slovo Data

ČEŠI MILUJÍ GASTRO POŘADY, INSPIRACI PRO VAŘENÍ V NICH HLEDÁ DRTIVÁ VĚTŠINA

15. 3. 2024
uuuČeši milují vaření a rádi se nechají inspirovat televizními show. Podle nich zkouší doma uvařit alespoň jednou za čas 67 procent respondentů...

NOVA VÝZNAMNĚ ROZŠIŘUJE POKRYTÍ SVÝCH TV NA SEVERU ČECH

7. 3. 2024
uuuSpolečnost Digital Broadcast, operátor DVB-T2 multiplexu 24, spustila výkonem 10 kW vysílání z kóty Ústí nad Labem – Kukla. Signál pokryje a...

ČT BYLA V ÚNORU NESILNĚJŠÍ, V PRIME-TIME NOVA. PRIMA NAROSTLA VEČER

7. 3. 2024
uuuStanice České televize zůstaly v únoru divácky nejsilnější v univerzální skupině 15+ v celodenním vysílání. V hlavním vysílacím čase je stál...

TELEVIZE POSÍLÍ BŘEZNOVÝ PRIME-TIME, ZAŘADÍ NĚKOLIK NOVINEK

1. 3. 2024
uuuV březnovém večerním televizním vysílání největších skupin se objeví několik premiérových pořadů. Do televizního březnového hlavního vysí...

GOLDEN DRUM PŘIJÍMÁ PŘIHLÁŠKY, LETOS SLAVÍ 30. VÝROČÍ

1. 3. 2024
uuuMezinárodní festival kreativity Golden Drum, jehož je MAM mediálním partnerem a který se letos opět koná v říjnu ve slovinské Portoroži, vyz...

DATA SPOLEČNOSTI NIELSEN UKAZUJÍ, JAK SE MĚNÍ ZPŮSOB, JAKÝM DIVÁCI SLEDUJÍ SUPER BOWL

25. 2. 2024
uuuProduktová ředitelka společnosti Nielsen hovoří o trendech sledování americké Národní fotbalové ligy. Super Bowl je jednou z největších t...

NOVA NA INFLUENCER MARKETINGU SPOLUPRACUJE S LAFLUENCE

21. 2. 2024
uuuTým pro influencer marketing, který vznikl v rámci obchodního oddělení TV Nova, spolupracuje s agenturou Lafluence na kampaních klientů tele...

ATO ZAČÍNÁ S MĚŘENÍM APLIKACÍ NA CHYTRÝCH TELEVIZORECH

20. 2. 2024
uuuMěření sledovanosti televize a videoobsahu přidalo od nového roku několik novinek a pracuje na dalším rozšíření. Od začátku nového roku A...