Data
V oblasti mediálního marketingu se jedná o informace o spotřebitelích, které zahrnují mimo jiné nákupní chování, osobní zájmy nebo psychografiku. Vlastníkem dat je buď klient/inzerent nebo mohou být získána od externích poskytovatelů. „Deklarovaná data“ jsou informace o pohlaví, adrese, věku, ale i postojích či hodnotách a jsou poskytnuta s přímým souhlasem jednotlivých osob, zatímco „pozorovaná/zaznamenaná data“ jsou shromažďována např. pomocí souborů cookies, které sledují preference a zájmy napříč internetem.
Příspěvky, které obsahují slovo Data

REKLAMNÍ VÝDAJE DO LINEÁRNÍ TV KVŮLI STREAMINGU KLESAJÍ
15. 9. 2025
uuuS přesunem televizních diváků k VOD službám se snižují globální investice do reklamy v lineární televizi.
Trh s televizní reklamou se cel...

AI BABIČKA SE V KAMPANI O2 STÁVÁ „NOČNÍ MŮROU KYBERŠMEJDŮ“
3. 9. 2025
uuuCílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Operátor O2 sp...

INVESTICE DO REKLAMY LETOS ZVOLNÍ, TRADIČNÍ MÉDIA POKLESNOU
2. 9. 2025
uuuProvozovatelé tradičních médií jsou letos nejvíce zasaženi absencí významných událostí, do celkového růstu trhu tak přispívají především čis...

NAKUPUJÍCÍ ČEŠI 45+: AKTIVNÍ, VYBÍRAVÍ A NE TAK ODLIŠNÍ OD MLADÝCH
28. 8. 2025
uuuSpotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena...

EFFIE LETOS REGISTRUJE 118 PŘIHLÁŠEK, O PĚTINU VÍC NEŽ VLONI
26. 8. 2025
uuuNejvětší tuzemská soutěž reklamní efektivity Effie vyhodnotí v letošním roce 118 přihlášek. Jde o rekordní počet.
Ve 28. ročníku Effie Aw...

RECMA: TRH MEDIÁLEK LONI ROSTL. VEDE KNOWLIMITS PŘED OMD A PHD
20. 8. 2025
uuuSvůj žebříček mediálních agentur a jejich celkovou aktivitu v loňském roce na českém trhu sestavila také Recma.
Mediální agentura Knowlim...

LABUBU: FENOMÉN, KTERÝ SI Z ASIE PODMANIL TRH I SOCIÁLNÍ SÍTĚ
15. 8. 2025
uuuHračky Labubu dobývají svět. Fotografie s nimi sdílí i takové hvězdy jako Rihanna, Dua Lipa nebo David Beckham. A prodeje výrobce rostou.
...

VOGUE PODNĚCUJE DEBATY O ETICE POUŽÍVÁNÍ AI V REKLAMĚ
8. 8. 2025
uuuRozmach takzvané umělé inteligence viditelně proměňuje i podobu reklam. Včetně těch, které se objevují v pomyslné módní Bibli.
Novou vlnu...