< zpět na slovník

Malý textový soubor (do 4 kB), který je vytvořen webovou stránkou a uložen v počítači uživatele buď dočasně pro daný časový úsek, nebo trvale na hard disku (trvalé soubory cookies). S pomocí souborů cookies může webová stránka uživatele rozpoznat a sledovat jeho preference. Soubory cookies nefungují v prostředí aplikací.



Příspěvky, které obsahují slovo Cookies

KAREN NELSON-FIELD: MEDIÁLNÍ UMÍSTĚNÍ MÁ PRO POZORNOST ZÁSADNÍ VÝZNAM

22. 4. 2024
uuuTyp mediální platformy, na které se reklamní sdělení objevuje, ovlivňuje pozornost k reklamě podstatněji než její kreativa, uvedla na setkán...

SKUPINA PRIMA VSTUPUJE DO SDRUŽENÍ ONLINE VYDAVATELŮ CPEX

20. 10. 2023
uuuCzech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o skupinu Prima, respektive její dvě mediální zastupitelství Media Club a Impression Media. Sdru...

MÉDIA HLEDAJÍ CESTU V DOBĚ BEZ COOKIES: CASHBACK I DATA PRVNÍ STRANY

7. 2. 2023
uuuProdej online reklamy se bude v blízké době muset obejít bez cookies třetích stran. Média proto hledají cestu, jak zachovat či dokonce zlepš...

MÉDIA 2022: ROZMACH VOD, TLAK NA NÁKLADY I LEGISLATIVNÍ BOJ

30. 12. 2022
uuuSotva se mediální trh otřepal z covidového útlumu, začaly se projevovat dopady ekonomického vývoje a rostoucích nákladů. Několik tištěných m...

CTV TĚŽÍ Z ODMÍTÁNÍ COOKIES

3. 5. 2022
uuuNová zpráva IAB uvádí, že se inzerenti obracejí k CTV jako ke způsobu, jak efektivně a účinně vynakládat prostředky na reklamu. CTV totiž ch...

STUDIE IAB: DIGITÁLNÍ VIDEOREKLAMA ZVYŠUJE DOSAH KAMPANÍ V LINEÁRNÍ TV

22. 3. 2022
uuuReklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě...

KDYŽ ZUŘÍ STREAMOVACÍ VÁLKY, LINEÁRNÍ TELEVIZE NESMÍ SPÁT

26. 5. 2021
uuuViděli jste titulky: „Streamování v pandemii zvítězilo.“ „Osvojování se během minulého roku prudce zvýšilo.“ „Sledovanost vzrostla ve všech ...

TELEVIZNÍ REKLAMY VYTVÁŘEJÍ POZITIVNĚJŠÍ IMAGE ZNAČEK NEŽ ONLINE REKLAMY, ŘÍKAJÍ SPOTŘEBITELÉ

1. 4. 2020
uuuDvakrát více spotřebitelů uvádí, že televizní reklamy vytvářejí pozitivnější image značek, než je těch, kteří tvrdí totéž o běžných online f...