< zpět na slovník

Malý textový soubor (do 4 kB), který je vytvořen webovou stránkou a uložen v počítači uživatele buď dočasně pro daný časový úsek, nebo trvale na hard disku (trvalé soubory cookies). S pomocí souborů cookies může webová stránka uživatele rozpoznat a sledovat jeho preference. Soubory cookies nefungují v prostředí aplikací.



Příspěvky, které obsahují slovo Cookies

CTV TĚŽÍ Z ODMÍTÁNÍ COOKIES

3. 5. 2022
Nová zpráva IAB uvádí, že se inzerenti obracejí k CTV jako ke způsobu, jak efektivně a účinně vynakládat prostředky na reklamu. CTV totiž ch...

STUDIE IAB: DIGITÁLNÍ VIDEOREKLAMA ZVYŠUJE DOSAH KAMPANÍ V LINEÁRNÍ TV

22. 3. 2022
Reklamní trh evropského digitálního videa v současnosti rychle roste a objem reklamních investic pro lineární TV a nelineární TV se v Evropě...

KDYŽ ZUŘÍ STREAMOVACÍ VÁLKY, LINEÁRNÍ TELEVIZE NESMÍ SPÁT

26. 5. 2021
Viděli jste titulky: „Streamování v pandemii zvítězilo.“ „Osvojování se během minulého roku prudce zvýšilo.“ „Sledovanost vzrostla ve všech ...

TELEVIZNÍ REKLAMY VYTVÁŘEJÍ POZITIVNĚJŠÍ IMAGE ZNAČEK NEŽ ONLINE REKLAMY, ŘÍKAJÍ SPOTŘEBITELÉ

1. 4. 2020
Dvakrát více spotřebitelů uvádí, že televizní reklamy vytvářejí pozitivnější image značek, než je těch, kteří tvrdí totéž o běžných online f...