9/12
THE FUTURE OF GLOBAL TV ADVERTISING

Jaké jsou problémy, které budou formovat příští 2+ roky a budou dominovat velké části televizního pracovního života? Konference odpoví například na tyto otázky: Jak ovládáme umění předpovídat, plánovat, optimalizovat, měřit a podávat zprávy ve světě Total TV Jak by se mohla ovlivnit měnící se televizní scéna tam, kde se lidé v budoucnu dívají a s kým musí inzerenti uzavřít… Pokračovat ve čtení THE FUTURE OF GLOBAL TV ADVERTISING


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Mediatel Events ltd.
Řečník: Christian Kurz, další viz program, Eleni Marouli, Guy Bisson

The Future of Media

27/10
THE FUTURE OF MEDIA

Podpora růstu podnikání prostřednictvím investic do médií Posledních 18 měsíců si vynutilo změnu v tom, jak pracujeme, komunikujeme a konzumujeme média. Vzhledem k tomu, že vlády na celém světě podporují optimismus a naději, slibují, že vstupujeme do nové fáze kontroly pandemie, růst je klíčovým slovem každého obchodního lídra. Poselství The Future of Media je jasné – chytré investice do… Pokračovat ve čtení THE FUTURE OF MEDIA


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Mediatel Events ltd.
Řečník: Chrissie Hanson, další viz program, Dara Nasr, Karen Nelson-Field, Patrick Affleck

6/12
THE FUTURE OF TV ADVERTISING GLOBAL

The Future of TV Advertising Global je jedna z předních mezinárodních akcí, zaměřená na pokročilé myšlenky v oblasti televizní reklamy.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Mediatel Events ltd.

5/12
THE FUTURE OF TV ADVERTISING GLOBAL

The Future of TV Advertising Global je jedna z předních mezinárodních akcí, zaměřená na pokročilé myšlenky v oblasti televizní reklamy.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: Mediatel Events ltd.