11/10
TV AND VIDEO INSIDER SUMMIT

Na summitu TV and Video Insider Fall 2021 nám kupující a plánovači videí vysvětlí, jak vytvářejí mediální plány, které dávají pro značky smysl, jaké jsou náklady a přínosy nejen pro velké značky? Které kanály: OTT, lineární, webové nebo sociální video, vyhovují nejlépe marketingovým cílům? Směřuje více značek k výkonovým médiím, protože dosah je drahý? Na tyto a další otázky… Pokračovat ve čtení TV AND VIDEO INSIDER SUMMIT


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MediaPost
Řečník: Ben De Castro, Ben Hovaness, další viz program, Dave Kersey, Selena Pigrom

7/3
MEDIAPOST: TV & VIDEO INSIDER SUMMIT

Program bude upřesněn.


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MediaPost
Řečník: viz program

16/2
BRAND INSIDER SUMMIT

Personalizace Clicks to Bricks: Pochopení „konkrétního“ zákazníka MediaPost shromažďuje některé z nejlepších mozků v oboru, aby sdíleli svou práci, odhalili další generaci personalizace a inspirovali. Vzhledem k tomu, že fyzické maloobchodní zkušenosti vnášejí do B&M digitální očekávání, nebude stačit, aby maloobchodní marketéři porozuměli „zákazníkovi“. Je načase porozumět konkrétnímu spotřebiteli – tomu, co je v tuto chvíli přímo před vámi. S jeho… Pokračovat ve čtení BRAND INSIDER SUMMIT


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MediaPost

16/10
TV & VIDEO INSIDER SUMMIT

Inspirujte se, jak řešit narůstající složitost prostředí, jak vyvíjet a přizpůsobovat mediální strategie tak, aby vyhovovaly tomuto prostředí pro různá zařízení? A které videoformáty přinášejí nejlepší návratnost investic a co dělají s ohledem na omezení dat z hlediska cílení na publikum?


Kategorie: ARCHIV UDÁLOSTÍ
POŘADATEL: MediaPost