< zpět na slovník

Speciální forma prodeje produktů v televizním vysílání. Podle Vysílacího zákona se jedná o přímou nabídku zboží, a to včetně nemovitého majetku, práv a závazků, nebo služeb, určenou veřejnosti a zařazenou do rozhlasového či televizního vysílání za úplatu nebo obdobnou protihodnotu. Podstatou teleshoppingu tedy není pouhá prezentace produktu jako v reklamě, ale jeho přímá (i když neadresná) nabídka. Vysílací zákon rozlišuje teleshoppingové šoty a souvislé teleshoppingové bloky. Teleshoppingové šoty se včítají do reklamních limitů, teleshoppingové bloky v délce trvání nad 15 minut se do reklamních limitů nezapočítávají. Teleshoppingové šoty i bloky musí být jako teleshopping zřetelně označené. Vysílací zákon dokonce umožňuje vysílání televizních programů zaměřených výhradně na reklamu a teleshopping.



Příspěvky, které obsahují slovo Teleshopping

OPERÁTOŘI VIDÍ SMYSL POZEMNÍ TELEVIZE I PO ROCE 2030

19. 10. 2023
uuuTelekomunikační firmy nadále plánují investovat do rozvoje pozemního digitálního vysílání, a to i v dlouhodobém horizontu. Vyplynulo to z ob...

TV PRIMA SI ZAMLUVILA MÍSTO V DVB-T2 PRO DALŠÍ TŘI STANICE

15. 6. 2023
uuuTelevize Prima má v celoplošném DVB-T2 Multiplexu 22 zamluvené pozice pro další tři programy, z toho jeden ve vysokém rozlišení obrazu. Na k...

PŘICHÁZÍ DOBA MASOVÉHO VYUŽÍVÁNÍ TZV. SHOPPABLE TV REKLAM

29. 10. 2019
uuuInzerenti a mateřská společnost NBC Universal, Comcast, se bezesporu zaradují. Po květnovém otestování tzv. shoppable reklam v lineárním vys...