< zpět na slovník

Podíl inzerenta, značky nebo produktu na celém trhu (kategorii) za určité období. Udává se v procentech. Může jít o podíl na celkových objemech prodejů (Volume SOM, VOL SOM), nebo o podíl na celkových tržbách (Value SOM, VAL SOM).



Příspěvky, které obsahují slovo SOM

VE ČTVRTEK 9. LISTOPADU PROBĚHNE NEJVĚTŠÍ TUZEMSKÁ OBOROVÁ KONFERENCE FORUM MEDIA

6. 11. 2023
uuuUž tento týden ve čtvrtek 9. listopadu se otevřou brány konference Forum Media, kterou spolupořádá týdeník Marketing & Media. Největš...

PŘIJDE KRIZE? NECHTE BĚŽET REKLAMU!

21. 7. 2022
uuuChcete mít větší tržní podíl? Obrňte se trpělivostí a vůbec nic nedělejte se svým marketingovým rozpočtem. Během recese totiž stačí vydržet ...

RITSON: KAMPANĚ V RECESI NEZASTAVUJTE, ZVÝŠÍTE PODÍL NA TRHU

23. 9. 2020
uuuPředevším v recesi je žádoucí udržovat komunikační aktivitu, je to důležité pro podíl značky na trhu, vzkázal marketérům Mark Ritson. Nikdo...

PETER FIELD: ZNAČKY MUSÍ INVESTOVAT I V KRIZI, JINAK OSLABÍ

28. 5. 2020
uuuVýhody investování rostou rychleji v recesi, říká na základě zkušeností z předešlé krize v letech 2008 a 2009 odborník Peter Field. Značky ...