< zpět na slovník

Metoda, s jejíž pomocí se počítá množství jednotlivých diváků, kteří byli vystaveni reklamní kampani či programu. Toto množství získáme, když z odhadované velikosti publika odečteme každého jedince, který mohl stejný úsek obsahu vidět na více než jednom médiu, aby nebyl započítán více než jednou. Pokud například pan Novák sledoval ten samý pořad v televizi, na svém počítači a smartphonu, počítal by se jako tři zhlédnutí. Deduplikované měření publika by pana Nováka vykázalo jako jednoho diváka.



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.