ATS
Představuje průměrnou dobu živého sledování televize všech respondentů z dané cílové skupiny v daném časovém úseku na daném kanálu.
Příspěvky, které obsahují slovo ATS
DIGITÁLNÍ PIRÁTSTVÍ SE MĚNÍ V ORGANIZOVANÝ BYZNYS, VARUJE EXPERTKA
6. 12. 2025
uuuŠedá zóna v různých formách doprovází distribuci digitálního obsahu od samého začátku. O dlouhodobém problému, který „exploduje“, mluvila je...
SEZÓNA VÁNOČNÍCH KAMPANÍ ZAČÍNÁ!
3. 11. 2025
uuuZnačky a prodejci na obou stranách Atlantiku zahajují své vánoční reklamní kampaně čím dál dříve, částečně v reakci na to, že spotřebitelé m...
AI BABIČKA SE V KAMPANI O2 STÁVÁ „NOČNÍ MŮROU KYBERŠMEJDŮ“
3. 9. 2025
uuuCílem nové kampaně O2, která vznikla zcela díky AI, je snížit dopad podvodů a vzdělávat veřejnost o digitální bezpečnosti.
Operátor O2 sp...
NAKUPUJÍCÍ ČEŠI 45+: AKTIVNÍ, VYBÍRAVÍ A NE TAK ODLIŠNÍ OD MLADÝCH
28. 8. 2025
uuuSpotřební chování Čechů ve věku 45-64 let se od mladších generací příliš neliší, přesto je tato nejpočetnější věková skupina často opomíjena...
CNN PRIMA NEWS SPOUŠTÍ VIDEOPODCAST O STARTUPECH
21. 8. 2025
uuuCNN Prima News spouští pořad Start[up]ujeme, který každý týden nabídne pohled na českou i světovou startupovou scénu a příležitosti v oblast...
WARC TRENDY PRO 2025: PĚT ZMĚN, KTERÉ OVLIVŇUJÍ VÝDAJE SPOTŘEBITELŮ
4. 8. 2025
uuuPodle zprávy Consumer Trends Report 2025 společnosti WARC patří mezi největší aktuální trendy, které letos ovlivňují spotřebitelské výdaje,...
DOSAH, BUDOVÁNÍ ZNAČKY A DŮVĚRA: DŮVOD, PROČ V TELEVIZI INZERUJE ČÍM DÁL VÍCE ZNAČEK, KTERÉ PŮVODNĚ PREFEROVALY SOCIÁLNÍ SÍTĚ
3. 8. 2025
uuuČím dál více značek, které se dosud pohybovaly především v digitálním světě, nyní inzeruje v televizi. Tím nejen oslovují nové cílové skupin...
„ŠEDÁ ZÓNA STREAMU“ ŽIJE DÁL, DOPADÁ I NA ONEPLAY I PRIMA+
24. 7. 2025
uuuJe to přesně čtvrt roku od chvíle, kdy z oficálně neznámého důvodu skončil doplněk Stream Cinema Community, který trápil nejen oficiální str...
