< zpět na slovník

Technologie, která umožňuje zobrazování různých reklam různým diváckým segmentům, které sledují stejný televizní program. Tyto segmenty mohou být definovány behaviorálními, demografickými a geografickými parametry pocházejícími ze souborů primárních (přímých) dat nebo dat třetích stran (terciárních dat).



Příspěvky, které obsahují slovo Adresovateln�� televize

13. SYMPOZIUM A CENY HBBTV 2025 SE LETOS USKUTEČNÍ V ISTANBULU

10. 6. 2025
uuuAsociace HbbTV dnes oznámila, že 13. Sympozium a udílení cen HbbTV se uskuteční 12.-13. listopadu 2025 v tureckém Istanbulu. Letošní ročník ...

TV NOVA MODERNIZUJE SLUŽBY AVOD

14. 6. 2023
uuuKomerční televize Nova pracuje na nové verzi své AVOD služby nova.cz, která bude poskytována prostřednictvím HbbTV. V exkluzivním rozhovo...

JAK DTC ZNAČKY FORMUJÍ BUDOUCNOST TELEVIZE

23. 9. 2021
uuuSoučasné odvětví televizní reklamy za mnohé vděčí společnostem, které vzešly z internetu, zejména DTC značkám. Tato rostoucí skupina startup...



SCREEN VOICE
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies, abychom vám mohli poskytnout co nejlepší uživatelský zážitek. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.