KONFERENCE 2019

Prezentace a videa

Budete přesměrování na zaheslovanou stránku s videozáznamy z konference.

Fotogalerie

AGENDA

9:30

Registrace, občerstvení, networking

10:30

Úvodní slovo

10:40

Matt O´Grady, Tereza Šimečková

Vyvíjející se mediální prostředí

  • Divák
  • Jak měřit video
  • Od metriky k monetizaci

11:45

Wiemer Snijders

Marketing je mimo realitu. Jak to můžeme napravit?

Nyní máme k dispozici velké množství dat a technologií k lepšímu pochopení lidí, kterým prodáváme své zboží a služby. Ty jsou nám však k ničemu, pokud nevíme, jak je efektivně používat. Bohužel to tak často dopadá.

Marketingový průmysl čím dál častěji spoléhá na krátkodobé měření, protože to poskytuje okamžitý výsledek. Zdá, že nás také fascinují metriky a taktiky, které mají s naším skutečným chování při nákupu pramálo společného. Jinými slovy: jsme mimo realitu.

A v tom spočívá cíl této přednášky: obrana před některými z těch nesmyslů a humbuku v našem průmyslu, ale také poskytnutí pohledu na to, jak si marketing může pomoct sám, inspirován pokrokem v tomto oboru v rámci společného navázání kontaktu s realitou.

Je TV nebo rádio v dnešním prostředí fragmentovaných médií stále relevantní? Jakou roli v tom hraje programatická reklama? Příslibem velkých dat a nedávno i Al je relevantnější a personalizovanější reklama.Ovšem do jaké míry dostály svým slibům? Je čas znovu zvážit sociální média – nejen kvůli nedávným skandálům okolo bezpečnosti značky, sledování a s tím spojenými problémy se soukromím – a hodnoty brand engagementu anebo „brand love“?

Až strávíte všechny prezentované pohledy, možná pocítíte nepříjemné pnutí, které zažíváme při setkání s protichůdnými myšlenkami nebo názory. Pokud budeme schopní to zaregistrovat a přijmout a být otevřenější k tomuto sdělení, tak budeme moci získat jasnější představu o tom, co je nutné změnit a jaká je naše role v tomto procesu.

12:30

Oběd

13:15

Bernd Riefler

Budoucnost televize – Jsou evropská Hulu odpovědí?

TV – jak ji známe – se mění. Spotřebitel má čím dál více možností, jaké video bude sledovat – ať už to je zdarma na Youtube, přes SVoD služby jako je Netflix nebo Disney+, nebo dokonce pirátská videa. Jak mohou vysílatelé zůstat pro diváky v budoucnu relevantní? Je model Hulu aplikovatelný na evropské trhy?

14:00

Justin Lebbon

Několik věcí, které by se v reklamě měly stát, ale pravděpodobně nestanou

Pohled na to, co se děje ve světových médiích a reklamě s poučením pro vysílatele a inzerenty o tom, jak hledat informace a hodnotu reklamy, na čem by měli zapracovat, a také o problému s výzkumem v tomto průmyslu.

14:45

Závěrečné slovo, konec konference

ŘEČNÍCI

Wiemer Snijders

AUTOR KNIHY EAT YOUR GREENS

Wiemer Snijders přednáší a píše o marketingu a chování zákazníků. Jako partner ve firmě Commercial Works pracuje s klienty na pochopení a využití faktů a důkazů k zefektivnění jejich marketingových investic. Soustředí se na média, reklamu a branding. Wiemer pracoval (v různých zemích světa) se širokým spektrem klientů v oblasti automobilového průmyslu, finančních služeb, potravinářského průmyslu, FMCG, energií, cestování, maloobchodu, neziskových organizací a e-commerce.

Wiemer je také kurátorem a editorem Eat Your Green: Fact-Based Thinking to Improve Your Brand’s Health obsahující celkem 36 článků světově nejproslulejších marketerů, jakými jsou např. Adam Ferrier, Bob Hoffman, Byron Sharp, Faris Yakob, Mark Ritson, Peter Field, Rory Sutherland a Tom Goodwin.

Matt O’Grady

NIELSEN

Matt O’Grady je Chief Commercial officer pro globální mediální byznys společnosti Nielsen dohlížející na všechny země mimo Spojené státy americké. Zodpovídá za veškeré příjmy, klienty a služby v 56 zemích, kde Nielsen dnes působí. Hlavní služby společnosti Nielsen tvoří měření TV, digitálu, audia a printu jako prodejní měny. Nielsen navíc poskytuje reklamní intelligence data, řešení marketingové efektivity a služby mediálních analýz.

Než se vrátil do společnosti Nielsen, působil Matt jako Chief Executive Officer v Nielsen Catalina Solutions (NCS), společném podniku mezi Nielsen a Catalina Marketing. V NCS zodpovídal za celkový management a vedení této rychle rostoucí firmy. Tržby NCS vzrůstaly tři po sobě jsoucí roky meziročně o 20%, čímž se společnost stala jednou z nejrychleji rostoucích firem v oblasti marketingové efektivity. Mattova vize pomohla proměnit CPG reklamní průmysl a jeho měření aplikováním analytiky založené na nákupu ke zlepšení reklamní efektivity a targetingu. Pod jeho vedením poskytla NCS reklamním zadavatelům důkaz o efektivitě kampaní napříč všemi mediálními platformami.

Před NCS Matt pracovat ve společnosti Nielsen na několika pozicích. Byl Executive Vice President a Managing Director pro místní mediální firmy v USA, kde vedl strategii, vývoj a inovace pro všechny místní televizní a audio klienty. Matt byl také Global Leader pro první cross-platformní produkt Nielsenu a vedl strategický tým, kde zodpovídal za veškerá cross-platformní řešení měření publika včetně televize, mobilu a internetu.

Úzce spolupracoval s asociacemi v oboru včetně Media Rating Council, IAB, Direct Marketing Association, Media Behavioral Institute, TVB, Radio Advertising Bureau, National Association of Broadcasters, COLTAM a COLRAM.

Než v roce 2010 začal pracoval pro Nielsen, působil jako prezident společnosti Claritas, která se zabývá databázovým marketingem a segmentací, a která jako první využila offline data pro online targeting a měření. Rovněž zastával manažerské pozice ve firmách Equifax, AT&T a Daniel Yankelovich Group.

Matt získal titul Bachelor of Science na University of California v Santa Barbaře.

Tereza Šimečková

NIELSEN

Tereza je předsedkyně představenstva, spoluzakladatelka a spolumajitelka výzkumné agentury Nielsen Admosphere, současně je jednatelkou jejích dceřiných společností. V Nielsen je jako Commercial Leader zodpovědná za oblast mediálních výzkumů, měření a projektů v ČR, na Slovensku, v Bulharsku a licenčně v Arménii.

Oblasti médií a zejména televizního a crossmediálního měření se Tereza věnuje celou svoji profesní kariéru – již od roku 1994. Nielsen Admosphere (v minulosti jako MEDIARESEARCH) se pod jejím vedením postupně od roku 2001 stal nejen výhradním realizátorem crossmediálního měření sledovanosti videoobsahu v ČR, které zadává Asociace televizních organizace, ale nabízí také široké portfolio dalších produktů v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, analýz, zpracování dat či vývoje vlastních technologií. Společnost také v průběhu let rozšířila své aktivity do dalších zemí. Před založením Nielsen Admosphere působila Tereza na různých pozicích ve společnostech zabývajících se marketingovým výzkumem, zejména v oblasti vývoje a marketingu software pro analýzu dat z peoplemetrů a marketingového výzkumu. Vystudovala Matematicko-fyzikální fakultu Univerzity Karlovy v Praze, obor Informatika – datové inženýrství.

Bernd Riefler

VEED ANALYTICS

Bernd Riefler je CEO a zakladatel veed analytics – firmy zabývající se market intelligence pro globální video průmysl. Bernd má více než 15 let zkušeností v oboru a pomáhá MVPD platformám, vysílatelům a VoD službám. Než založil veed analytics, působil Bernd jako partner a Head of Media Practice ve specializované konzultační firmě. V rámci této pozice Bernd vedl různé evropské projekty převážně v oblasti OTT strategií a uvádění digitálních produktů na trh. Bernd je držitelem titulu PhD v oboru ekonomie a magisterského titulu v oboru Technology and Business Management z University of Stuttgart.

Justin Lebbon

MEDIATEL EVENTS

Justin založil a v pozici jako Managing Director vedl společnosti Hubble Media Ltd., která založila Future TV Advertsing Forum, sérii globálních akcí v oblasti TV reklamy. Vedle toho založil a vedl firmu Videonet zaměřenou na mediální profesionály a v neposlední řadě také organizačně zaštitoval Connected TV World Summit. Hubble Media Ltd se rychle rozšířila a stala se vysoce respektovanou mezinárodní konferencí a organizací zaměřující se na networking a publikace, v roce 2016 se spojila se společností Mediatel a dala vzniknout Mediatel Events Ltd.

Dnes Justin pracuje jako Director v Mediatel Events Ltd. po celém světě a poskytuje networking a sdílení informací na vysoké úrovni pro vysílatele, media, digitální a reklamní průmysl. Vede vyprodané konference v Sydney, Londýně, Amsterodamu, Torontě a pořádá soukromé setkaní pouze pro zvané hosty pod značkou Pathfinders. Justin se také rád účastní akcí jiných oborů, kde nabízí sezení, diskuzní panely a soukromá fóra na míru.

Justin je též členem poradního sboru Adgile Media, start-upové společnosti sídlící v Austrálii, která usiluje o představení digitální metriky v reálném čase v globálním televizním reklamním průmyslu.

Justin vyrostl v Suffolku, je proto přirozeně fanouškem Manchesteru United, mizerným muzikantem s nezdravou zálibou v hip-hopu a rockové hudbě 90. let.

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI

MÍSTO KONÁNÍ

Four Seasons Hotel Prague

Veleslavínova 1098/2a
110 00 Praha 1
Praha 1 – Staré Město