< zpět na slovník

viz Reach



Příspěvky, které obsahují slovo Zásah

JAK AI MĚNÍ ČESKÁ MÉDIA? ODPOVĚDI NABÍDNE KONFERENCE DIGIMEDIA 2024

22. 3. 2024
uuuNejen o televizním a rozhlasovém vysílání bude letošní 19. ročník konference Digimedia, která se uskuteční 13. června 2024 v Kongresovém sál...

ÓČKO ZVYŠUJE ZÁSAH NA SÍTÍCH, OSLOVÍ VĚTŠINU POPULACE

5. 3. 2024
uuuSkupina Óčko pokračuje v budování svého dosahu přes sociální sítě, jejich prostřednictvím dosáhne na většinu populace, která se na sítích po...

SUPERBOWL 2024: NEJVĚTŠÍ DEN AMERICKÉHO FOTBALU I MARKETINGU

21. 2. 2024
uuuPool party s T-Rexem, Beyonce na oběžné dráze a jak asi vypadá 100 000 dolarů. To a mnoho více si zase po roce přinesl úterní Superbowl. Kdo...

NOVA NA INFLUENCER MARKETINGU SPOLUPRACUJE S LAFLUENCE

21. 2. 2024
uuuTým pro influencer marketing, který vznikl v rámci obchodního oddělení TV Nova, spolupracuje s agenturou Lafluence na kampaních klientů tele...

ATO ZAČÍNÁ S MĚŘENÍM APLIKACÍ NA CHYTRÝCH TELEVIZORECH

20. 2. 2024
uuuMěření sledovanosti televize a videoobsahu přidalo od nového roku několik novinek a pracuje na dalším rozšíření. Od začátku nového roku A...

NOVÝ TYP REKLAMY VE SMART TV ZASÁHNE AŽ ČTYŘI MILIONY LIDÍ

20. 2. 2024
uuuJak zaujmout diváky, kteří nesledují tradiční televizní vysílání? Řešením může být reklama přímo v operačním systému Smart TV. Streamovac...

CRA PŘIPRAVUJÍ „CZECHFLIX“ A POSÍLENÍ REGIONÁLNÍCH SÍTÍ

1. 2. 2024
uuuKromě celoplošných multiplexů, ve kterých je ještě kapacita pro několik dalších programů, může operátor poskytnout vysílatelům prostor i ve ...

MARKETINGOVÉ TRENDY 2024: AI, HYPERPERSONALIZACE A UDRŽITELNOST

2. 1. 2024
uuuUmělá inteligence, hyperpersonalizace, premiumizace i potřeba inovací v oblasti udržitelnosti, to jsou marketingové trendy pro příští rok. ...