< zpět na slovník

viz Nabídka nákupní platformy (SSP)



Příspěvky, které obsahují slovo Ssp

SKUPINA PRIMA VSTUPUJE DO SDRUŽENÍ ONLINE VYDAVATELŮ CPEX

20. 10. 2023
uuuCzech Publisher Exchange (CPEx) se rozrůstá o skupinu Prima, respektive její dvě mediální zastupitelství Media Club a Impression Media. Sdru...

VIDEO OBSAH PRIMY SPADÁ POD PROGRAM, PRIMA+ ŘÍDÍ BENEŠ

6. 10. 2023
uuuVideo obsah skupiny Prima bude nově zastřešovat programové oddělení v čele s programovou ředitelkou Alex Ruzek. Video obsah skupiny Prima...

ATO: SLEDOVÁNÍ TV PŘEVYŠUJE V DENNÍ AKTIVITĚ ČECHŮ SOCIÁLNÍ SÍTĚ

2. 6. 2023
uuuSledování lineárního televizního vysílání je stále nejčastější denní mediální aktivitou Čechů, ukazuje výzkum životního stylu z projektu ofi...

PEOPLEMETRY OD NOVÉHO ROKU: ROZŠÍŘENÉ FUNKCE A DŮKLADNĚJŠÍ I RYCHLEJŠÍ ŘEŠENÍ

4. 1. 2023
uuuOd ledna 2023 běží další pětileté období Projektu crossplatformního elektronického měření sledovanosti a konzumace obsahu v ČR, jehož zadava...

TENDR ATO NA MĚŘENÍ TV A VIDEA ZNOVU VYHRÁLA NIELSEN ADMOSPHERE

28. 6. 2022
uuuNielsen Admosphere bude i v dalších pěti letech realizátorem crossplatformního měření sledovanosti TV a videoobsahu. Smlouva s ATO byla v út...

JEDNOTNÉ MĚŘENÍ PRO TV A ONLINE VIDEO ADCROSS SE ROZŠÍŘÍ

13. 4. 2022
uuuMedia Club a Nielsen Admosphere pracují na dalším vývoji crossplatformního měření TV a video reklamy AdCross. Mediální zastupitelství Med...

JAK DTC ZNAČKY FORMUJÍ BUDOUCNOST TELEVIZE

23. 9. 2021
uuuSoučasné odvětví televizní reklamy za mnohé vděčí společnostem, které vzešly z internetu, zejména DTC značkám. Tato rostoucí skupina startup...

NABÍDKY DO TENDRU ATO ZASLALY NIELSEN ADMOSPHERE A KANTAR

9. 8. 2021
uuuAsociace televizních agentur plánuje posunout měření sledovanosti televize a videa na vyšší úroveň. Novinkou pro období 2023-2027 by mělo bý...